Ga naar inhoud

adobe functioneerd niet

Aanbevolen berichten

Gast Jeannette
Geplaatst:

Mijn adobe reader functioneerd niet, en bij andere versie van internet af te halen weigerd hij, omdat er zogezegt een nieuwe versie op mijn pc staat.

Wat kan ik doen om het weer draaiende te krijgen?!

:adore:

Gast Jeannette
Geplaatst:

das dus het probleem, als ik deinstalatie kies dan treed er een fatale fout op waardoor het word afgebroken. en ik kan geen nieuwe instaleren zolang de andere niet volledig verwijderd is....

Geplaatst:

Dan ga je naar de map programmabestanden (program files) en je verwijdert daar de map van adobe.

Dan moet het register opruimen met CCleaner zodat alle verwijzingen naar adobe ook worden verwijderd.

Nu is adobe verwijderd van je pc en kan je opnieuw installeren.

Geplaatst:
Dan ga je naar de map programmabestanden (program files) en je verwijdert daar de map van adobe.

Dan moet het register opruimen met CCleaner zodat alle verwijzingen naar adobe ook worden verwijderd.

Nu is adobe verwijderd van je pc en kan je opnieuw installeren.

Euh nee, hij is nog niet verwijderd, helaas. Het is lastig te verwijderen.

• Doe wat hierboven al staat
  • Ga naar CCleaner, en kijk bij Extra > opstarten > schakel alles van Adobe Reader uit.
  • Herstart computer
  • meld u aan als Administrator
  • Zet verborgen bestanden tonen aan, als ook beveiligde besturingssystemen aan.
  • Ga naar de map: C:\ProgramData\Adobe en maak je eigenaar van de map: "Acrobat" als ook van de map: "Adobe PDF"
  • Wis nu die 2 mappen en alle inhoud ervan
  • Ga naar de map: C:\Program Files\Adobe en maak je eigenaar van de map "Acrobat"
  • wis vervolgens de map
  • Ga naar de map: C:\Program Files\Common Files\Adobe en maak je eigenaar van de map "Acrobat"
  • wis vervolgens de map
  • Herstart je computer
  • Voer CCleaner uit.
  • Controleer nog eens bovenstaande mappen zodat ze weg zijn

• Klik nu op start: uitvoeren en typ: regedit > enter
  • Ga naar: HKEY_CURRENT_USER\Software\Adobe
  • Wis de mappen en submappen van
    1. Acrobat Distiller
    2. Acrobat Elements
    3. Acrobat PDFMaker
    4. Adobe Acrobat
    5. PDF Settings

[*]Ga naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Adobe

[*]Wis de mappen en submappen van

1. Acrobat Distiller
    2. Acrobat Elements
    3. Acrobat PDFMaker
    4. Adobe Acrobat

[*]Herstart de computer en voer nogmaals CCleaner uit, vind hij nog bestanden van Adobe wis deze en herstart de computer tot zo lang hij geen files meer vind van Adobe.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.