Ga naar inhoud

outlook express

Gast Felicien

Aanbevolen berichten

Gast Felicien

Laatst kreeg ik een pc kado van een vriend.

Een pentium 30 met 60 g harde schijf.

Windows Xp en Mocrosoft office 2003 waren geïnstalleerd.

Alles werkte de eerste weken perfect tot over een paar dagen.

Bij het verzenden van e-mails plaats hij het bericht in Postvak Uit.

Na de verzending transfereerd hij dat bericht niet naar het postvak verzonden.

Het blijft in het postvak uit staan.

Elke keer ik outlook open verzend hij dus die berichten opnieuw, desondanks de geadresseerde ze reeds ontvangen hebben.

Soms geeft de pc wel aan dat er te weinig virtueel geheugen is.

Kan iemanf mij hiermee helpen aub.

Groeten

Felix

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Felicien

Ik heb een pc gekregen van een vriend, een pentium 3 met 60 Giga harddisk. Windows XP en Microsoft Office staan er op.

Alles werkte een paar weken tot een paar dagen geleden.

Mijn zoons hebben allebei ook een pc op hetzefde netwerk zitten.

Via Outlook express verzend ik mails, meestal zonder maar soms ook met bijlages.

Zulk een email wordt na het aanklikken op verzenden in het postvak uit geplaatst.

Er verschijnt onderaan het scherm een geel driehoekje dat aangeeft dat er een fout is opgetreden. Die fout geeft geen details op het subscherm .

De mail is wel verstuurd ( geadresseerde ontvangen al mijn mails ) maar hij wordt niet in de lijst verzonden items opgenomen, hij blijft in postvak uit staan.

Tuurlijk kan ik ze schrappen maar het is toch belangrijk dat ik de mails bijhoudt, dat ik tenminste nog weet naar wie ik welke mail heb gestuud.

Daarvoor dient het vak verzonden items toch ook , niet ?

Ik gebruik een adsl lijn van Belgacom, hun hulplijn beweerd dat het niet aan Belgacom ligt.

Ik verstuur zo een 10 mails per dag en krijg er 20 binnen per dag.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.

Allezins bedankt Kweezie Wabbit voor de eerste uitleg voor het schrappen van een mail in postvak uit.

Groeten

Felix:bawling::rofl::argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Felicien.

Ik heb je tweede discussie hier bij geplaatst omdat het tenslotte over hetzelfde probleem gaat. Zo blijft alles mooi samen en overzichtelijk.

Nu het probleem zelf.

Zorg dat je verborgen bestanden zictbaar zijn in de verkenner (in te stellen via extra - mapopties).

Sluit outlook express

Ga dan naar de map C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Application Data\Identities\{37F58040-8CA5-417A-B049-1C18CD889A73}\Microsoft\Outlook Express waarbij je XXX vervangt door je eigen naam. Het nummer van de identities kan verschillen maar dat geeft niet.

Je kopiert alle .dbx bestanden naar een veilige plaats.

Nu kan je Outlook express opnieuw installeren zonder je mails en adresboek te verliezen.

Na de herinstallatie sluit je outlook express en plaats je de .dbx bestanden weer in de juiste map (Het nummer van de identities kan verschillen maar dat geeft niet).

Start Outlook express.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.