Ga naar inhoud

Fout code 8000FFFF

Gast Wouter de Groot

Aanbevolen berichten

Gast Wouter de Groot

Goede middag,

ik wordt al een tijdje geconfronteerd met het probleem dat Vista een bepaalde updat niet wil of kan installeren. Nadat de installatie opdracht gegeven is, komt een foutmelding met de code 8000FFFF . Ook krijg ik wel eens code 80240016.

Sinds eind februari zijn er geen updates meer geinstalleerd, omdat blijkbaar eerst dit probleem opgelost moet worden.

Het gaat om:

KB951847: Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 en .NET Framework 3.5 Family Update x86

Downloadgrootte: 45,1 MB - 83,4 MB

U moet de computer mogelijk opnieuw opstarten om deze update van kracht te laten worden.

Type update: Belangrijk

Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 is een volledige, cumulatieve update die veel nieuwe functies bevat, die stuk voor stuk voortbouwen op .NET Framework 2.0, 3.0 en 3.5. De update bevat ook cumulatieve serviceupdates voor de subcomponenten van .NET Framework 2.0 en .NET Framework 3.0. De .NET Framework 3.5 Family Update biedt belangrijke updates voor toepassingscompatibiliteit. Deze update en de bijbehorende licentie zijn onderhevig aan de licentievoorwaarden voor Windows Vista en Windows Server 2008.

Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Met vriendelijke groeten,

Wouter de Groot

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.