Ga naar inhoud

cooling draaid startknop werkt niet

Aanbevolen berichten

hoi allemaal, ik heb een verassend probleempje

van zodra er stroom door de voeding gaat begint de cpu cooler te draaien (ik weet niet of hij op volle toeren draait)

de startknop werkt niet, ik heb deze ingeduwd en geen verschil en ik heb deze 10 seconden ingeduwd en ook geen verschil

kan ik deze pc opstarten door bv. de 2 pinnetjes op het MBR die voor de startknop dienen, te verbinden met een schroevendraaier?

andere ideëen zijn altijd welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik deze pc opstarten door bv. de 2 pinnetjes op het MBR die voor de startknop dienen, te verbinden met een schroevendraaier?

dat moet kunnen ja, welke 2 knopjes dat zijn kan je zien in je boekje van je moederbord, of op het moederbord zelf, zijn meestal deze (en dan uiteraard die 2 die voor pwr zijn verbinden)

alhoewel ik betwijfel of dit werkt.. als het wel werkt dan zit of de powerknop er niet goed op, of de powerknop is stuk... en als het zo via het moederbord niet werkt dan is de aansluiting voor het moederbord stuk.

oja, kijk uit dat je niets anders raakt of niet per ongeluk 2 andere pinnetjes verbind... dan zegt ie hoogstwaarschijnlijk poef :stupid:

kan misschien ook nog wezen dat je voeding niet meer helemaal 100% is maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, kan of je moederbord zijn, of je voeding....

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.