Ga naar inhoud

Rare bestanden in de root vd C schijf

Aanbevolen berichten

Gast M477H145
Geplaatst:

De bestanden vormen geen problemen bij het verwijderen.

Die SweetIM heb ik gedeïnstalleerd want dat is een extra onderdeel van die Live Messenger (er op gezet door iemand anders).

Weet iemand waarvoor die MSXML3 dient?

Gast M477H145
Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp is dit een soort van core file voor verschillende Microsoft producten.

Ik geloof dat ik die files niet van microsoft zelf heb gedownload.

Zou het kwaad kunnen dat ik deze ook verwijder? Want volgens mij horen ze zeker niet thuis in de root van de C.

Al heel erg bedankt voor all hulp!

Geplaatst:
Dus als ik het goed begrijp is dit een soort van core file voor verschillende Microsoft producten. Ik geloof dat ik die files niet van microsoft zelf heb gedownload. Zou het kwaad kunnen dat ik deze ook verwijder? Want volgens mij horen ze zeker niet thuis in de root van de C.
Lijkt me binnengehaald te worden bij de "automatische" updates van MS. En zou ze ook eerder verwachten in de map "Program Files" o.i.d. dan in de C-root.
Geplaatst:

Normaal gezien hoort het niet thuis in C

Wat je kan doen is de bestand hernoemen tot MSXML30 dus 0 erbij

Start de computer weer op en wacht af.

Gebruik verschillende office programma's

Is er geen probleem?

Indien geen probleem zou ik nog een tijdje wachten tot je zeker ben dat je dat mag wegdoen.

Gast M477H145
Geplaatst:

Ik zal toch gewoon proberen ze er af te halen. (na backup gemaakt te hebben)

Ik denk echt ook dat het daar niet thuishoort want ze hebben me dat ergens wijs gemaakt op een forum omdat Live Messenger niet werkt langs 1 account.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.