Ga naar inhoud

doorklikken

Gast frank k

Aanbevolen berichten

Gast frank k

Ik kan, ik vermoed sinds ik het security pack van Telenet heb, niet meer doorklikken naar andere sites ed.

Voorbeeld:

1. Ik ontvang een mailtje met een internetadres. Wanneer ik op dit adres klik moet ik outlook sluiten via 'taakbeheer' om verder te kunnen werken.

Dus ook met de mail van mijn registratie liep het fout.

2. Ik ben aan het surfen en klik op een link naar een andere site, zelfde probleem.

3. ik zit op een forum en wil bv een filmpje aanklikken, zelfde probleem

4. Ik wil homebanken en kan niet op de beveiligde site van de bank.

Verder valt regelmatig mijn scherm uit en krijg ik de melding dat er geen verbinding is met de pc. Dit gebeurt soms na een half uur of zelfs na vijf minuten en soms ook weer niet.

HELP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey frank_k,

welkom, ik bekijk uw probleem alvast, moet ik ff opzoeken want heb zelf geen ervaring met security pakket van telenet.

Kunt u even vermelden welke uw standaardbrowser is? Maw. Internet explorer 6 of 7 of firefox,....

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast frank k

Dag Karel,

Op je vraag kan ik spijtig genoeg niet antwoorden tenzij jij mij zegt waar ik

deze gegevens kan vinden.

Op PC-gebied ben ik een nerd en ik verwacht gewoon dat dit ding werkt en doe wat ik vraag (en liefst snel). Ik weet het wel, dit is naïf maar ik heb nu pas mijn eerste beveiliging geplaatst en nu krijg ik deze problemen weer.

In elk geval :thx: voor de moeite die jullie doen en .....

lap, ik wilde net eens kijken bij [Meer] Smileys hiernaast en ik moest weer vijf minuten wachten voor ik kon verder typen en zonder 'doorgeklikt' te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.