Ga naar inhoud

Outlook Express 6

Aanbevolen berichten

Als ik mijn mailbox open krijg ik bij een groot deel van mijn emails volgend bericht te zien. M.a.w. ik krijg mijn eigenlijke email niet te zien maar wel dit bericht:

"Bericht niet gedownload

Dit bericht is nog niet gedownload.

Ga als volgt te werk als u het bericht wilt downloaden:

• Klik hier.
  • Druk op de spatiebalk.

Outlook Express"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik nog niet naar gekeken maar die kunnen toch niet zo maar plots veranderen?
Dat zou wel kunnen ... maar kijk eerst eens na of er geen probleem met OE zelf is.

Sluit Outlook Express af.

Maak een nieuwe map met de naam "Outlook Express" op je bureaublad.

Selecteer ALLE dbx-bestanden in de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Verwijder ALLE DBX-bestanden in de oude Outlook Express map.

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen) ... en het probleem met de meldingen achter de mails is opgelost kan je de eigen mappen terug importeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan jouw instellingen correct? (pop- en smtp servers en dergelijke)

Trouwens... Waar en hoe moeten deze dan juist staan?

En nog iets... Het rare is dat het maar over een deel van mijn emails gaat...

De melding van een antwoord op dit forumbericht komt wel binnen op een juiste manier...

Als mijn vrouw mij iets stuurt idem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens... Waar en hoe moeten deze dan juist staan?
Bij Extra -> Accounts -> en daar op het tabbald de correcte gegevens inbrengen. Maar dit lijkt niet echt het probleem te zijn, als je inderdaad perfecte mails binnenkrijgt. Dat wijst er (normaal) op dat je serverinstellingen correct zijn.

Zit er dan misschien een logica in het soort "foute" berichten ? Dezelfde afzender, dezelfde provider, mét of zonder bijlage, e.d. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een logica? Pff eigenlijk niet echt.

De enige "logica" die ik zie, is dat de mails die ik niet kan lezen beginnen te lopen vanaf datum 30/01/2009 t.e.m. 12/04/2009.

Mails daarvóór en daarachter zijn wél te lezen...

Maar heb dit probleem maar van gisteren of eergisteren dus ja :argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou wel kunnen ... maar kijk eerst eens na of er geen probleem met OE zelf is.

Sluit Outlook Express af.

Maak een nieuwe map met de naam "Outlook Express" op je bureaublad.

Selecteer ALLE dbx-bestanden in de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Verwijder ALLE DBX-bestanden in de oude Outlook Express map.

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen) ... en het probleem met de meldingen achter de mails is opgelost kan je de eigen mappen terug importeren.

Dus dan veronderstel ik, dat dit ook niet veel zin heeft???

Nog even wat bijkomende info: de mails die ik nu niet meer kan lezen heb ik allemaal nog leesbaar gezien he... Die zijn nu sedert 1 of 2 dagen niet meer leesbaar.

Als ik dubbelklik op zo'n mail krijg ik het volgende te lezen:

"Het bericht kan niet worden weergegeven

Outlook Express heeft een onverwacht probleem ontdekt bij het weergeven van dit bericht. Controleer of er voldoende geheugen en schijfruimte op de computer vrij is en probeer het opnieuw

Outlook Express"

Geheugen kan nochtans ook het probleem niet zijn want heb nog 60% over dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.