Ga naar inhoud

groeperen in form bij access 2007


rebirth

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem bij het maken van een formulier, waar ik maar niet aan uit geraak.

Ik heb momenteel een query waarin zich volgende gegevens bevinden:

datum, beginuur, einduur, weeknummer, maand, jaar en dag.

Nu zou ik graag een formulier (en rapport om af te drukken) maken waarin ik de gegevens te zien kan krijg als in de afbeelding

Kan iemand me zeggen hoe ik dit moet aanpakken?

Groeten, Bjorn

post-7886-1417703824,4069_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geeft inderdaad wel het resultaat waar ik naar op zoek was, maar het is wel een totaal andere aanpak dan degene waar ik mee gestart was.

Het probleem, en de achterliggende gedachte, is dat de gebruiker iedere dag voor elk personeelslid z'n in en uit uur kan ingeven. via een héél eenvoudig schermpje, waarop ze enkel de naam moeten selecteren uit een lijst, de datum automatisch via date() op vandaag staat, en ze gewoon de 2 uren moeten invullen. Hopelijk snap je een beetje wat ik bedoel.

Nu kan ik dit hiermee misschien ook wel, maar dan ga ik bij het invullen de dag en het weeknummer moeten bepalen, vermoed ik, en dan zou dat kunnen werken? Of schat ik dit verkeerd in? Het ziet er in ieder geval erg goed uit voor wat ik wil bereiken!

Bedankt trouwens voor je heel snelle antwoord! :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal vanavond of morgen in die zin maken voor u.

Kort gezegd:

Personeel komt aan:

Geef zijn naam op.

Geeft de begin uur aan van de dag.

Op einde van zijn werk geeft die de eind uur aan van de dag.

Uitslag: in rapport volgens week of hebt je liever volgens dag of eventueel maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal vanavond of morgen in die zin maken voor u.

Kort gezegd:

Personeel komt aan:

Geef zijn naam op.

Geeft de begin uur aan van de dag.

Op einde van zijn werk geeft die de eind uur aan van de dag.

Yep, dat is helemaal wat ik bedoel!

Uitslag: in rapport volgens week of hebt je liever volgens dag of eventueel maand.

Het soort rapport dat je gemaakt had was eigenlijk ideaal.

In ieder geval erg bedankt voor je hulp hoor! Ik was er zelf niet echt uitgeraakt, vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.