Ga naar inhoud

Game-pc samenstellen

Aanbevolen berichten

• Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Oei, mijn voeding is veel te weinig. 400 watt moet zijn volgens PSU Calculators 541 watt zijn.

aarondk1,

Wat is Cold Cathodes?

Dat woord ken ik nog niet. Wat is een Nederlands woord voor?

Cold Cathodes zijn CCFL eigenlijk.

CCFl staat voor Cold Cathode Fluorescent Lamp dat zijn van die neonbuisjes die licht geven in je kast.

Een nederlands woord is er niet voor ik zeg altijd CCFL...

Ben je misschien SLI vergeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sapphire VAPOR-X HD 4870. (Zouden ze niet binnenkort een releasen van 4890 ? Met 2GIGA ?)

Ik dacht wel aan twee van deze. 4GIG dan in totaal (OVERKILL!) en het zou stiller zijn met VaporX koeling. Iemand ervaring ?

GTA IV OP MAX.

GTA2gbuse.jpg

Als een redelijk recent spel al zoveel trekt......

Ik wil dus met die PC hééél lang meegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt er daarvan nog een 2GB model ?

Zijn die zo stil of dat ze beweren ?

De opvolger van GTA IV zal zeker super veel geheugen slurpen.

En die wil ik wel spelen....

Wil ook Crysis 2(Geen Warhead, 2) (Als als er al bij de eerste een lage FPS is met de modernste videokaarten voor een spel van bijna 2,5 jaar oud...), Red Faction III en de komende Wolfenstein en zo vloeiend willen spelen.

Maar ik vrees dat ik met 2 giga binnen een jaar niets meer ben. Hopelijk komt er een 2 GIG variant van die Vapor 4890.

---------- Post toegevoegd om 13:22 ---------- Vorige post was om 13:15 ----------

Aha : Sapphire propt 2GB geheugen op HD 4890 Vapor-X | Core | Tweakers.net Nieuws

---------- Post toegevoegd om 13:28 ---------- Vorige post was om 13:22 ----------

Ik heb dan toch werkelijk 4 GIGA geheugen hé?

Of niet? Op sommige reacties op tweakers lees ik dat het geheugen van 1 kaart het max is voor Crossfire... Hopelijk is dit niet waar......

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.