Ga naar inhoud

Application Error IE

Gast LaRivera

Aanbevolen berichten

Gast LaRivera

Beste forumleden,

Ik zit al een paar dagen met een zeer vervelend probleempje. Ik kan IE namelijk niet meer opstarten. Elke keer als ik het aanklik krijg ik een foutmelding en dan sluit het zichzelf per direct af. Ik heb een printscreen gemaakt om het probleem waarmee ik zit te verduidelijken:

15xlme0.jpg

Ik heb van alles geprobeerd om het te verhelpen maar het mocht niet baten. Ik heb regTool geprobeerd, virusscanners zoals hitman en virusScan gebruikt, ook die hebben het niet kunnen verhelpen. Heeft iemand van jullie ervaring hiermee ?

Ik gebruik nu firefox en avantwebbrowser, die gaan gelukkig wel open, maar crashen opvallend vaak nadat ik dit probleem heb ! Ik word er echt moedeloos van :dontknow::banghead:

ik hoop dat iemand mij kan helpen ! zal jullie echt dankbaar zijn !

Groetjes :ciao:

LaRivera

p.s op cancel klikken en debuggen heeft geen zin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LaRivera

Beste kweezie wabbit,

ten eerste dank voor uw reactie, maar dat helpt niet. Ik heb IE 8 opnieuw geïnstalleerd maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb ook problemen met de andere browsers, ze lopen nu sneller vast dan normaal (en dan met name als ik streaming media wil kijken dan zit alles muurvast) , dus ik denk dat het probleem niet alleen aan IE ligt, of tja ik weet het eigenlijk niet meer :S. Maar in ieder geval bedankt voor het reageren..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even kijken of er geen malware in het spel is ?

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.