Ga naar inhoud

[OPGELOST] Internet Expolorer 8 'probleempjes'

irene

Aanbevolen berichten

Afgelopen weekend heb ik IE 8 gedownload en dat ging op zich prima:

Alleen ik loop nu tegen 2 probleempjes aan:

- automatisch aanvullen werkt niet en bij Extra>>Internetopties>>Inhoud staat alles aangevinkt

- Bij het sluiten van IE werd mij in het verleden gevraagd of ik alle Webpaginas wilde sluiten en bij opstarten ook weer gelijktijdig wilde opstarten. De vraag wordt mij niet meer gesteld met als gevolg dat alles wel in 1x sluit, maar bij het opstarten moet ik alle Paginas handmatig 1 voor 1 opstarten.

Wie heeft de oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit bleek de oplossing van het automatisch aanvullen:

Probeer daarom de instellingen te herstellen naar fabrieksinstellingen: sluit Internet Explorer af (ook alle tabbladen, dus niet de sessie opslaan), open het Configuratieschrm, ga naar Internet-opties. Open het tabblad Geavanceerd en klik op de knop Opnieuw instellen. Als dat gedaan is klikt u op OK om het venster te sluiten, het configuratiescherm kunt u verder ook sluiten. Start Internet Explorer opnieuw en ga opnieuw testen of automatisch aanvullen werkt.

Draadje kan gesloten worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.