Ga naar inhoud

[OPGELOST] IE7 gemaximaliseerd openen

joke

Aanbevolen berichten

Hoi,

Een tijdje terug heb ik mij laten overhalen om toch maar IE7 te installeren. Maar ik had graag dat als ik IE7 open dat het venster dan al gemaximaliseerd was. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Ik kan het natuurlijk telkens zelf maximalizeren maar het is prettiger werken als dat automatisch zo zou zijn.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE openen en maximaliseren. IE sluiten.

IE openen en normaal zal IE nu gemaximaliseerd openen.

Dat is juist het probleem. Sinds ik IE7 geïnstalleerd heb wordt die instelling niet onthouden.

Als ik IE7 gemaximaliseerd heb en afsluit opent IE7 toch weer met een klein scherm. Of ik nu maximaliseer met de middelste knop rechtsboven of door alle zijden tot op het einde te slepen maakt niets uit.

Op deze manier krijg ik de indruk dat het met een instelling te maken heeft maar ik zou niet weten waar.

Toch bedankt voor de reaktie.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan natuurlijk bij een snelkoppeling de eigenschappen wijzigen en opgeven dat het venster gemaximaliseerd moet zijn. Maar dan moet ik dat bij elke snelkoppeling doen, dus ook bij al mijn favorieten.

Maar bij een link in een e-mail, zoals bijvoorbeeld PC-Helpforum.be mij stuurt kan ik dit niet. Dan moet ik dat telkens zelf maximaliseren. Dit moet volgens mij toch ergens aan te passen zijn.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.