Ga naar inhoud

[OPGELOST] Himan Pro 3 en AVG

Aanbevolen berichten

Inderdaad wel heel toevallig dat dit plots opduikt ... en dan ook nog bij 3 verschillende PC-gebruikers. Kan je eens nakijken of je tijdens de voorbije dagen een update van AVG hebt binnengehaald ? Want AVG-free heeft vroeger al eens hetzelfde aan de hand gehad met Hitman Pro :s

Volgens mij update AVG automatisch bij mij iedere dag, maar gister heb ik voor de zekerheid nog handmatig even geupdate toen ik die eerste trojanmelding kreeg en daarna gescand.

Edit: Update gevonden in Event history, om 12:07 gisteren is AVG automatisch geupdate. Ongeveer half 6 's middags scande ik me computer en toen vond hij die trojan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké Kape alles gedaan niet gevonden

Ik draai op AVG, defender en wilde dus Hitman Pro toevoegen zal ik dat doen?

Verder hoe vaak moet ik Hijack en Ccleaner doen?

AVG staat bij mij op automatisch gisteren ging het goed vandaag begon dus de elende.

ik kreeg dezelfde melding als aecg

Hoe dan ook alvast heeeeel erg bedankt

Groet Marion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké Kape alles gedaan niet gevonden

Ik draai op AVG, defender en wilde dus Hitman Pro toevoegen zal ik dat doen?

Neen, Hitman Pro zou ik er persoonlijk niet aan toevoegen.
Verder hoe vaak moet ik Hijack en Ccleaner doen?
HiJackThis heb je enkel nodig bij probleemoplossing, niet voor "dagelijks gebruik". Deze mag je nu dus onmiddellijk verwijderen. Mochten er later nieuwe problemen zijn, dan kan je op dat moment de meest actuele versie opnieuw downloaden. CCleaner is een aanrader. Gebruik is een beetje afhankelijk van PC-gebruik, maar 1 keertje in de week zal wel volstaan.
AVG staat bij mij op automatisch gisteren ging het goed vandaag begon dus de elende. ik kreeg dezelfde melding als aecg
Lijkt er sterk op dat het inderdaad een "valse positieve" is van AVG ... die er mogelijk is ingeslopen via de automatische updates.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens de One live scanner te laten lopen van Windows live.

Die doet het gemiddeld heel goed. Ik heb deze ook verscheidene malen gebruikt

na AVG en Regcleaners en deze slaagt er toch nog steeds in enkele zaken eruit te halen.

Alvast de link: Windows Live OneCare safety scanner: Free online tool for PC health and safety

Neem daar maar Full Service Scan.

Mvg,

Birger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké bedankt, LOCare had ik wel op proef gehad maar gaf op mijn systeem veel problemen (XP) nu draai ik dan alleen de scanner.

Je hoeft deze helemaal niet op je systeem te zetten.

Als hij problemen geeft laat je hem best gewoon van in je browser lopen.

Download e.d. is in dit geval niet nodig, zeker niet als hij conflicten geeft met je systeem.

mvg,

Birger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.