Ga naar inhoud

[OPGELOST] Publisher 2007

MRoland

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met Publisher? Ik heb een website gemaakt en met Firefox ziet die er goed uit, maar als ik hem in met Internet Explorer bekijk zijn alle boxen verschoven, zitten er witte spaties tussen boxen, overlappen de figuren etc.

Ik vind het raar dat het met firefox wel werkt en met IE net niet.

Iemand een idee hoe dit komt en of ik mijn instellingen moet wijzigen ofzo? Als het dan uiteindelijk slechts 1 van de 2 browsers zal zijn die de website correct weergeeft, heb ik nog liever IE (om wille van mijn doelpubliek).

Ik had exact hetzelfde probleem met Publisher 2003, maar nu gebruik ik dus 2007.

Ik weet dat veel mensen zullen zeggen dat ik Publisher gewoon niet moet gebruiken, maar ik heb echt al veel werk gestoken in de website...

Alvast heel er bedankt voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even dit. Als ik een testje doe loopt het ook al mis:

Voorbeeld: Ik neem een nieuw blad, (lege website pagina zonder sjabloon of wat dan ook, formaat maakt niet uit) en teken hierin 2 rechthoeken die tegen elkaar staan. Als ik dan de preview in IE bekijk, staan de rechthoeken plots een eind uit elkaar, met een witte spatie ertussen van enkele cm.

Zou iemand die in het bezit is van Publisher 2007 zo lief willen zijn dit testje ook eens uit te voeren en mij te vertellen of je op hetzelfde resultaat uitkomt? Duurt echt maar heel even.

Als ik dus de rechthoeken daadwerkelijk tegen elkaar op mijn website in IE wil zien, moet ik ze in publisher overlappend tekenen, maar aangezien het dan gokken en proberen is hoeveel ze juist moeten overlappen, is dit echt geen manier van werken...

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.