Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo , ik heb een laptop vista 7520

en een maand geleden , bleef hij hangen , zwarte schermen bij opstarten ...

ik heb dus de vista opnieuw geinstalleerd

daarna had ik geluidsproblemen , geeft met momenten geen apparaat voor geluidsweergave geinstalleerd en andere keren doet hij het wel , ook de cd's en dvd herkent hij met momenten niet , opstarten in systeemherstel en bios is een dagelijkse zaak , en dan werkt hij wel , tot de dag erna en dan is het weer blijven hangen , hij blijft ook hangen in het scherm waar zwart met witte letters staat , onder andere gegevens over de bios ... er staat ook bios shadowed ...

ik weet echt geen raad meer , virussen zijn er niet of vind hij niet ...

aub :s

Geplaatst:

Hou oud is uw laptop iemandraadje?

Het lijkt me trouwens wat vreemd dat plots hardwareapppareten uitvallen en soms niet.

Heb je dingen gewijzigd in de BIOS? Ik stel voor dat je misschien even daar de standaard (default) instellingen laad in de Bios als je daar dingen zou hebben veranderd.

Dan kunnen we even nadenken wat dit nog kan zijn als oorzaak.

Geplaatst:

laptop is van september 2006

ik heb niets in de bios verandert

maar gistere startte hij op en viel automatisch op 2sec uit en terug vanzelf op en uit op uit op uit , de hele tijd , tot ik hem hem laten afsluiten ( knop ingehouden ) en terug opgestart , via systeemherstel opgestart en werkt alsof er niks is gebeurd

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ondertussen 8 weken weggeweest bij acer

terug gekomen , en nog werkt het niet zoals het moet

nu weer voor ongeveer 3 weken weg

ai ai ai , wat een service daar

kben aant kijke voor ne desktop

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.