Ga naar inhoud

foutenrapport verwijst naar sysdata.xml

Gast iemand

Aanbevolen berichten

Hallo,

Onlangs kreeg ik willekeurige heropstartingen van mijn pc ...

Het is nog maar 3-4 keer gebeurt, maar het gebeurt steeds als ik internet wil openen.

Ik heb dit nog NOOIT gehad, wat ik raar vind, hier is de error:

[/url]

errorsysdata.png

Ik heb onlangs norton verwijderdt van mijn pc, door zo een speciaal programmaatje van norton, maar niet zeker of dit er iets te maken mee heeft. Anders kan ik niets bedenken dat het probleem zou kunnen zijn.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn bestanden waar de techneuten van Microsoft de informatie uithalen om de oorzaak van de crash op te sporen. Wij kunnen daar niks mee aanvangen .

Kan je eens noteren welke foutmelding juist gegeven word bij een herstart en welk programma je op dat ogenblik gebruikte en die informatie hier posten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het enige informatieve gedeelte ...

Er komt op: windows (of uw pc ?) is herstelt van een ernstige fout ...

Dan kijk ik naar de errors en dat zijn die ik reeds heb vermeld.

Voor de rest komt er geen fout op

Het rare is dat het niet zo vaak gebeurt, maar toch zou ik er graag vanaf geraken.

Alvast bedankt voor de reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

De melding

Er komt op: windows (of uw pc ?) is herstelt van een ernstige fout ..
is altijd het gevolg van een onvoorzien sluiten van de pc.

Schakel het automatisch herstarten uit zodat je de volgende keer de tijd hebt om de foutmelding op te schrijven die het afsluiten en herstarten veroorzaakt.

Klik met de rechter muisknop op mijn computer en dan op eigenschappen.

Ga naar de tab geavanceerd en klik in de rubriek opstarten en herstel op de knop instellingen.

Haal het vinkje weg bij automatisch herstarten.

Alle vensters sluiten met de OK knop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt, heb ik gedaan. Ik moet nu gewoon wachten tot het weer gebeurd.

Ook stond er iets van: het is in een logboek vermeld ofzo, bij het foutenrapport, nu weet ik niet zeker of dat op mijn pc ergens staat

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zonet opnieuw de error gehad ...

Maar pc ging naar een blauw scherm, met beetje uitleg, over software en hardware verwijderen omdat er een fout was

Maar ik zag niet echt een fout, het enige wat er was is:

*** stop: 0x00000... (0x00000... 0x00000... 0x00000... )

Maar ik weet niet of je er iets mee kunt doen, ik heb het niet opgeschreven :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, enig idee hoe ik erachter kan komen dat ik dit heb ?

Alvast bedankt voor de reactie, volgende keer zal ik alles opschrijven, hopelijk word je er wijzer uit dan, of iemand anders natuurlijk ;)

Ook, niet te vergeten, het gebeurt ALLEEN als ik op snelkoppeling van internet explorer druk, of internet open via start(niet zeker, neem altijd de snelkoppeling)

EDIT: zoals ik juist las, ik heb onlangs liedjes op mijn ipod gezet, kan het zijn dat de usb aansluiting misschien beschadigd is? Maar ik zie de link niet tussen openen van internet en usb (voorkant)

EDIT2: Voor de zekerheid dat je het weet, ik heb geen nieuwe hardware aangesloten, onlangs wel een paar kleine programmas geinstalleerd, maar ik kreeg het eigenlijk nadat ik norton had verwijderd, maar toch ik weet hier niets van.

Alvast bedankt voor reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.