Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wens een iMac te kopen maar heb nog nooit meegewerkt, daarom wil ik wat gezonde raad die mijn helpen kan tot een aanschaf. Ik werk nu nog steeds met Windows Vista, maar wil een overstap maken naar de Mac wereld. Ik had gedacht aan de volgende configuratie.

· 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB

· 320GB Serial ATA Drive

· Grafische kaart 9400M 256 DDR3

· Apple Mighty Mouse

· Apple Keyboard met numeriek toetsenblok (Belgisch) & Gebruikershandleiding (Nederlands)

· iWork '09 voorgeïnstalleerd (Nederlandse versie)

· FileMaker Bento 2 voorgeïnstalleerd (Nederlandse versie)

· COUNTRY KIT,IMAC 20-BEL

Offiche 2008 + 3 jaar garantie

Ik ben zeker geen gamer, maar doe voornamelijk tekstbewerking + foto en wat Powerpoint bewerking en veel surfen.

Geplaatst:

als gamer ben je ook niets op een Imac, dus dat zou sowieso al afvallen haha.

als dit voor dagelijk "kantoor en thuisgebruik" is .. dan is dit gewoon een perfect systeem.

ik zie alleen niet direct welke processor er in zit? maar normaal zal dat wel een fatsoenlijke zijn.

voor fotobewerking zijn het natuurlijk perfecte systemen gezien ze daar echt voor bestemd zijn! moet je natuurlijk wel even met de nieuwe interface leren omgaan :-)

Geplaatst:
als gamer ben je ook niets op een Imac, dus dat zou sowieso al afvallen haha.

als dit voor dagelijk "kantoor en thuisgebruik" is .. dan is dit gewoon een perfect systeem.

ik zie alleen niet direct welke processor er in zit? maar normaal zal dat wel een fatsoenlijke zijn.

voor fotobewerking zijn het natuurlijk perfecte systemen gezien ze daar echt voor bestemd zijn! moet je natuurlijk wel even met de nieuwe interface leren omgaan :-)

Vergeten een processor bij te melden, een 2,66 GHz Intel Duel Core 2 met 1066 FSB. :-)

Geplaatst:

Voor basistoepassingen en fotobewerking is dit een uitermate geschikt toestel,

zal zelfs nog vlot draaien met videobewerkingen ook.

Wel ga je wat moeten zoeken in het MacOs, maar eens je het gewoon bent, vind je het super! :-)

mvg

m4TTi

Geplaatst:
laat zeker uw belevingen weten als u de Imac heeft!

Zal ik zeker doen, maar moet nog een 2 of 3 Weken wachten met aanschaf - voor mijn verjaardag bestemd, en moet maar de helft betalen en de rest als cadeau. :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.