Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu Internet Explorer als browser maar denk eraan te veranderen.

Welke raden jullie aan? En allerbelangrijkst: hoe begin je aan zoiets?

Moet je IE dan op één of andere manier verwijderen of hoe zit dat in z'n werk?

Geplaatst:

ik kan je firefox aanraden.

donwloaden en installeren als elk ander normaal programma.

internet explorer kan je gewoon laten staan (zelfs tegelijk gebruiken als je wilt)

als firefox tijdens de installatie vraagt om de favorieten over te zetten, kan je dit het beste doen, dan zijn deze in firefox direct beschikbaar onder het knopje bladwijzers.

en tja.. verder werkt het gewoon hetzelfde :-)

Geplaatst:

Voila heb hem gedownload maar heb wel de indruk dat deze niet rapper is dan IE, als hij zelfs niet trager is :s

En je kan ze zonder problemen dus alle twee gebruiken?

Geplaatst:
Voila heb hem gedownload maar heb wel de indruk dat deze niet rapper is dan IE, als hij zelfs niet trager is :s
Trager zou me verbazen, maar veel verschil in snelheid zal er momenteel niet meer opzitten.
En je kan ze zonder problemen dus alle twee gebruiken?
Absoluut. Je kan er zelfs nog andere browsers naastzetten ... en deze ook nog samen gebruiken :-)
Geplaatst:

Ok bedankt voor de antwoorden. Heb alles in instellingen ook aangepast maar ben toch nog niet echt overtuigd qua snelheid.

Zal het gebruiksgemak nu nog even afwachten dan maar zeker...

Geplaatst:

Het is wel zo dat Firefox bij de eerste keer traag opstart maar daarna moet het vlugger kunnen. Althans bij mij heb ik zelden bug fouten bij Firefox.

Een alternatief is Google Chrome ook een heel goede.

Geplaatst:

Google chrome is idd een van de snellere en lijkt ook wel ontzettend op de Internet Explorer (8).

Downloaden via google website ;-)

mvg

m4TTi

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.