Ga naar inhoud

Avast virusscanner

Hettyr47

Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik heb windows vista en ik heb een tijd geleden virusscanner avast geinstalleerd,nu wil ik die verwijderen .

Overaal is hij verwijderd aleen als ik opstart dan vraagt het steeds om een registratienummer van avast.

Ik heb geprobeerd om avast weer opnieuw te installeren maar dat lukt niet .

Hoe krijg ik avast weg?:pcguru: Groetjes Hetty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er nergens geen bestanden meer van vindt, zit hij waarschijnlijk nog ergens in je register, en krijgt hij nog steeds de command bij het opstarten om uitgevoerd te worden.

Een programma dat altijd handig is voor het verwijderen van bestanden is Ccleaner.

Ziehier de link: CCleaner - Home

Zeer efficiënt. Heeft ook een register onderdeel dat je dan eens kan laten lopen.

Die verwijdert dan de overbodige sleutels, ongebruikte pictogrammen etc.

Pas wel de standaardsettings niet aan als je geen ervaren PC gebruiker bent.

voor de rest geen gevaar hoor.

Mvg,

Birger

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.