Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

700 mb is ruim voldoende voor XP.

Ben je bezig met de cd van XP pro of met de diskette?

Wel duidelijker zijn zodat ik weet wat je doet.

Bij diskette moet je niks formateren.

Je zegt dat je cd XP pro hebt maar welke versie?

Weet je niet dan moet je naar uw cd gaan en daar staat dan in de root sp1 of sp2 of sp3

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
700 mb is ruim voldoende voor XP.

Ben je bezig met de cd van XP pro of met de diskette?

Wel duidelijker zijn zodat ik weet wat je doet.

Bij diskette moet je niks formateren.

Je zegt dat je cd XP pro hebt maar welke versie?

Weet je niet dan moet je naar uw cd gaan en daar staat dan in de root sp1 of sp2 of sp3

eerlijk gezegd weet ik waarschijnlijk zelf niet waar ik mee bezig ben :bawling:

ik wil dus de opstartcd hebben van windows xp pro , meer weet ik ook niet, mijn vriend heeft vista op een laptop gezet die niet vista compatibel is, die weet er dus nog minder van dan ik, want dat dat niet goed is voor je pc wist ik nu wel ... ik ben dus naar site geweest van microsoft Downloadinformatie: Windows® XP Professional Hulpprogramma: Setup-diskettes voor opstarten en installatie. en daar stond dat ik 6 diskettes nodig heb, ik steek lege cd in , en dan vraagt mijn pc wat ik wil, ik klik op programma , en dan begint mijn pc die cd te formateren, en dan na tijdje stopt hij dat formateren niet voltooid is , ik zit dus vast !

Geplaatst:

Je wou de diskette op cd branden.

Daarvoor dient dat niet.

Heeft u vriend een Diskette station om diskette in te steken?

Wat jij afgehaald hebt is geen Windows XP maar een manier om met de diskette uw cd-rom te benaderen om CD met Windows XP Proffesional te zien.

Dus steek diskette 1 in de diskette station

Start de computer

Na een tijdje vraag die naar diskette 2

enz tot all diskette.

Daarna vraagt die om cd met windows xp in de cdrom te steken.

Windows begint te installeren.

Hebt je wel een cd met Windows XP proffesional?

Geplaatst:
Je wou de diskette op cd branden.

Daarvoor dient dat niet.

Heeft u vriend een Diskette station om diskette in te steken?

Wat jij afgehaald hebt is geen Windows XP maar een manier om met de diskette uw cd-rom te benaderen om CD met Windows XP Proffesional te zien.

Dus steek diskette 1 in de diskette station

Start de computer

Na een tijdje vraag die naar diskette 2

enz tot all diskette.

Daarna vraagt die om cd met windows xp in de cdrom te steken.

Windows begint te installeren.

Hebt je wel een cd met Windows XP proffesional?

neen, en dat is het probleem, ik wil gewoon terug xp op die laptop zetten, maar heb geen installatiedisc van xp, heb wel een windows xp serial code, ik heb eigenlijk gewoon die installatiedisc nodig maar ken niemand met xp en begin zo langzamerhand wanhopig te worden, ... :pcguru:

Geplaatst:

Je moet geen installatie CD hebben van XP om een geldige code te hebben. Op laptops is dit meestal het geval dat de serial onderaan de laptop hangt en er geen cd bij zit. Het enige wat je hier kan doen is bij iemand een cd van XP te halen en jou serial in te geven.

Geplaatst:
Is windows xp serial code orgineel?

ja, is code die onderaan de laptop hangt op zo een zegel ...

---------- Bericht toegevoegd om 20:48 ---------- Vorig bericht was om 20:46 ----------

Je moet geen installatie CD hebben van XP om een geldige code te hebben. Op laptops is dit meestal het geval dat de serial onderaan de laptop hangt en er geen cd bij zit. Het enige wat je hier kan doen is bij iemand een cd van XP te halen en jou serial in te geven.

ja, en dat weet ik, maar aangezien ik NIEMAND ken met xp ... daarom dat ik ook volledig onnozel kom, en dat ik gewoon niet weet wat te doen, wil het programma niet kopen , vind dat dom aangezien ik een serial code heb ! en een opstartcd wil niemand verkopen, daarom ook dat ik met de handen in mijn haar zit !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.