Ga naar inhoud

[OPGELOST] NERO Gebrande DVD Probleem MetGELUID

Aanbevolen berichten

Gast Scayzar
Geplaatst:

Hallo, Ik ben nieuw zoals julllie kunnen zien:ciao:.

Ik heb laatst met Nero 7.5 (Geen Trial), een DVD Gebrand, avi film,dit duurde ongeveer 2,5 uur ( is dat normaal??) Maar mijn probleem is dat Wanneer ik de De DVD Afspeel krijg ik allemaal RAre geluidjes ( Piepjes, De heel tijd ALsof je een telefoon in de buurt van boxjes houdt ) En dat niet alleen, De stemmen ZIjn van die hele hoge piepstemmetjes(waarvan je niks verstaat) en als er een stuk muziek komt dan hoor je die piepjes harder. maar het beeld is gewoon goed. WAT is DIT?

Gr Scayzar

Gast Scayzar
Geplaatst:

Bedankt voor je snelle reactie Eggers,

Maar Zet deze dan om naar: VOB, BUP & IFO of alleen naar VOB?

Want ik had laatst een gratis converter gedowload ( SUPER( zo heet die converter) ) En die Converteerde alleen naar VOB, dus toen wilde ik hem in nero branden maar toen moest ik die andere 2 ( BUP & IFO) Ook hebben.

Alvast bedankt :)

Geplaatst:

ConvertXtoDVD zet de bestanden om in een DVD Video. Hier zit VOB, BUP en IFO in. Je kan dit alles met het programma ook laten branden op een DVD en hoef je Nero hiervoor niet te gebruiken.

Gast Scayzar
Geplaatst:

Bedankt Dj Ke

Dus ik kan dan NERO gewoon van de pc afgooien?? Of niet?

en (dit vroeg ik all aan eggers op een ander forum). convert deze trial wel de hele DVD en niet 2/3 ofzo, en kan ik deze weer opnieuw dowloaden wanneer de trial periode is afgelopen

nogmaals bedankt voor jullie reacties

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.