Ga naar inhoud

[OPGELOST] Rootkit

Aanbevolen berichten

Wou het eerst wel doen, maar 't ventje wil niet dat ik HiJackThis download vermits het maar een fifty fifty goede en negatieve feedback krijgt. Dus... ik zit een beetje gewrongen.... Kan het lukken met enkel die Stopcodes ?
t Ventje zit er heeeeeeelemaal naast. Is 100 % betrouwbaar. Het wordt pas gevaarlijk als je zelf - zonder kennis van zaken - met dit programma aan de slag gaat. Anders niet. Maar of je het al dan niet wil gebruiken is uiteraard jullie keuze :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, daar ben ik alvast iets mee. Kvraag een kennis met "kennis van zaken" eens dat geheugen affaireke te testen, is enkel een probleem om hem thuis te krijgen: bulkt van 't werk... ! Anders probeer ik 't zelf eens. Alvast bedankt voor de tip !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Ja (onder voorbehoud :-) ). Ik heb sedert mijn laatste posting nog 1x een blauw scherm gekregen. Heb op aanraden van een vriend een "register analyse/scan" uitgevoerd en daar bleek een registersleutel niet of onvolledig verwijderd te zijn. Ik heb dat verwijderd en sedertdien heb ik geen blauw scherm meer gehad... als het nou precies dàt was wat mij een blauw scherm opleverde weet ik niet, 't is een feit dat ik er geen meer heb gekregen en das 't bijzonderste: ik hou toch mijn hart vast. Ik heb alvast alle hints die ik kreeg opgeslagen voor als het nog eens gebeurt, maar laat ons hopen van niet hé !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.