Ga naar inhoud

[OPGELOST] Wat is een GOED programma om een AVI NAar VOB BUP EN IFO Om te zetten?

Aanbevolen berichten

Gast Scayzar
Geplaatst:

hallo allemaal,

Ik gebruik al SUPER Converter, maar deze zet alleen om naar een VOB File en als ik dan wil branden in NERO dan geeft deze aan dat ik een EEN IFO EN BUP File nodig heb. Dus ik vroeg me af is er een programma die AVI( en eventueel nog andere fIles omzet naar VOB IFO en BUP)

ALvast bedankt.

greetz.

Geplaatst:

'ConvertXtoDVD' is hiervoor zonder twijfel het beste programma.

Het zet avi om in DVD formaat (met VOB IFO en BUP)

Je hebt Nero zelfs niet meer nodig want het brand ook nog dadelijk de DVD. Het converteert de film en brand een dvd in zowat een half uurtje.

ConvertXtoDVD: Convert AVI to DVD, any video file to DVD, Burn DivX to DVD. Free AVI to DVD Converter/Burner Download

Ik heb het wat laat gezien maar je hebt een gelijkaardige vraag gesteld in de rubriek 'andere software'.

Gast Scayzar
Geplaatst:

Oke bedankt,

Eggers maar als de trail is afgelopen kun je hem dan weer opnieuw dowloaden?. en brand deze wel de hele DVD want bij de meeste trials brandt ie maar iets van 2/3.En dus ?ALS ik die COnvertXtoDVD heb dan kan ik dus NERO VErwijderen?

ALvast bedankt

---------- Bericht toegevoegd om 09:59 ---------- Vorig bericht was om 09:56 ----------

Sorry deE vraag was wat laat maar: Is DVD shrink dan ook overbodig?

Geplaatst:

'Convertxtodvd' is wellicht het beste wat er te verkrijgen is voor het converteren en branden van avi naar dvd. In de proefversie wordt wel degelijk een volledige film geconverteerd maar met een watermerk. Je zal zien dat het converteren goed en snel gebeurd (bij mij zo'n 30 min voor een film van 700 à 800 MB)

Als je regelmatig avi's omzet naar dvd formaat is de aankoop van het programma zeker te overwegen want het is zijn geld waard.

Daarbij zijn andere programma's zoals Nero of DVDShrink niet meer nodig.

Gast Scayzar
Geplaatst:

Eggers bedankt voor je tip met ConvertXtoDVD,

Ik ken wat mensen en die hebben het programma meteen gebracht ( ze hadden me nog wat tegoed :)

HOe dan ook dit is zonder watermerk dus helemaal ok

nogmaals bedankt en deze is dus opgelost

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.