Ga naar inhoud

Rss- readers

WackoV

Aanbevolen berichten

Hoi

ik weet niet of dit de juiste pagina is om mijn vraag te stellen maar goed...

Ik ben namelijk op zoek naar een goeie rss-reader waar nieuwe rssberichten onmiddelijk op mijn bureaublad zouden verschijnen. Ik had dit ergens gezien bij iemand maar jammergenoeg weet de naam van die rsslezer niet meer. Bij hem kwamen alle nieuwe berichten onmiddelijk rechtsonderaan tevoorschijn om daar enkele seconden later terug te verdwijnen indien je er niet op klikte.

Momenteel heb ik greatnews als rsslezer geïnstalleerd maar ik zie dat de nieuwe berichten niet onmiddelijk doorkomen en er ook geen pop-up verschijnt. Heeft iemand ervaring met andere rss-readers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste WackoV,

ik gebruik "Feedreader 3.14", welke je via de zoekrobotten kan vinden.

De Site zelf is in het Engels, maar de reader zelf kan je instellen in welke taal je maar wil.

Het programma is vrij eenvoudig in gebruik; je kan er losse feeds aan toevoegen, alsook mappen aanmaken waar je feeds gegroepeerd laat binnenkomen.

Het binnenkomen van de feeds gebeurd meestal gegroepeerd, al kan je ook manueel je feeds verversen of updaten. Maar meestal komen de feeds vrij snel na plaatsing op het net binnen.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes,

makker

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.