Ga naar inhoud

wireless g printserver linksys

jandep

Aanbevolen berichten

Sinds mijn upgrade van xp home naar vista home premium kan ik niet meer afdrukken met mijn printer die aangesloten is op een wireless g printserver WPS54G van Linksys. Ik heb al contact opgenomen met de helpdesk van Linksys en gevraagd wanneer er een vista driver uitkomt voor de printserver.

Het antwoord was: er is voor dit apparaat geen vista driver nodig, dit apparaat communiceert via algemene netwerk protocollen. Dit zal blijven werken met uw nieuw vista systeem.

Dat doet hij dus niet...

:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Klik met je rechtermuis op ''Deze Computer'' kies dan eigenschappen.

In het linker rijtje zie je ''apparaatbeheer staan, klik daar op.

Zie je dan ergens een geel vraagteken staan of de printserver bij ''Netwerkadapters'' ?

Als je een geel vraagteken ziet voor de Printserver, klik er dan op, ga dan naar tabblad stuurprogramma en klik op "''Stuurprogramma Bijwerken''.

Als je geen geel vraagteken ziet doe dan precies hetzelfde, maar kies dan niet "''Stuurprogramma Bijwerken'' maar ''Installatie ongedaan maken''.

Dan zou uw computer hem opnieuw moeten installeren en zou alles weer prima moeten werken..

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Beste jandep,

ik heb zonet even een onderhoud met Linksys gehad. Helaas konden zijn op het ogenblik niet controleren of het apparaat met vista compatibel is omdat de website net in onderhoud was. Wanneer uw apparaat compatibel zou zijn, moet het in de lijst staan op: http://linksys.com/vista

Ik heb alvast een mogelijke oplossing die ze mij gaf maar ze kan dit niet bevestigen of dit met zekerheid werkt, probeer het alvast even:

1.INSTALL the BI-Admin on the Wireless-G PrintServer CD.

2.Once this was installed I went back to "Print Driver Setup" and the port installed successfully!!!

dat vertelde ze mij dus, proberen zou ik zeggen

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.