Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had daar ook behoorlijk wat last van. Mijn dochter gebruikt regelmatig limewair pro (of zo iets) en ik steek het daar op. Het popup blocker pro geïnstalleerd en dat scheelt een pak;

grtjes

winnetou

Geplaatst:

u kunt ook overwegen om van internet explorer (wat u waarschijnlijk gebruikt) over te stappen naar firefox, hier zit ook een popup blocker in.

succes.

groeten

yannick

Geplaatst:
Ik had daar ook behoorlijk wat last van. Mijn dochter gebruikt regelmatig limewair pro (of zo iets) en ik steek het daar op. Het popup blocker pro geïnstalleerd en dat scheelt een pak;

grtjes

winnetou

Er zijn programma's in omloop waarmee je kunt instellen of zo een programma's als limewire mogen draaien. Hou er namelijk rekening mee dat dit programma veelal voor illegale praktijken wordt gebruikt namelijk het downloaden van muziek en of film bestanden. Ik raad u aan om na te gaan en te spreken met uw dochter of ze de bestanden uit de shared folder haalt. Want eigenlijk ben je strafbaar bezig en zou dit een mooie boete kunnen opleveren.

Geplaatst:
u kunt ook overwegen om van internet explorer (wat u waarschijnlijk gebruikt) over te stappen naar firefox, hier zit ook een popup blocker in.

succes.

groeten

yannick

Vanaf XP zit er toch ook een pop-upblocker in IE?

Geplaatst:

ja maar die pop-upblocker is simpel te omzeilen: de pagina wordt zo gemaakt dat er geen pop-upvenster, maar een nieuwe instantie van IE geopend wordt. dit kan met een simpel javascriptje...

--topic closed--

terug open? pm ;)

• 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.