Ga naar inhoud

twee locaties msn

Gast petervd1979

Aanbevolen berichten

Gast petervd1979

Dag mensen,

Ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem. Ik kreeg vandaag een melding dat ik op twee locaties ben aangemeld op msn. Ik zat zelf al op msn en kreeg ineens die melding dat ik nu op twee locaties aangemeld was. Kan het zijn dat het door een virus op m'n computer komt of is het waarschijnlijker dat iemand anders onder mijn naam inlogt? Ik hoop dat iemand me antwoord kan geven en misschien nog een tip heeft. M'n wachtwoord heb ik inmiddels wel gewijzigd.

Met vriendelijke groet,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk heeft er iemand anders op datzelfde moment onder jou naam ingelogd op msn. Dus het was zeker geen verkeerd idee om je paswoord te veranderen.

Als je wil weten of je toch geen last hebt van virussen kan je altijd een scan doen met je virusscanner en Hijackthis.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast petervd1979

Dag Jürgen,

Ten eerste bedankt voor je reactie. Ik heb al een virusscan erop los gelaten maar het programma geeft aan dat er geen virussen zijn. Moet ik Hijack (ik ken het programma niet) er ook nog over heen halen? Want ben er wel bang voor dat die persoon m'n wachtwoord dus zo weer kan achterhalen ondanks dat ie nu gewijzigd is. Misschien toch een virus of kan het zo zijn dat het aan m'n eigen computer ligt? Ik krijg weleens de melding dat een bepaald netwerk het niet doet en hij op een ander netwerk overschakeld.

Gr. Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je per ongeluk ergens aan had laten staan "onthoud mijn mail adres en wachtwoord" (en misschien ook nog "med mij automatisch aan")

je kan er altijd hijackthis langs laten gaan en een logje posten dan kan onze expert kape zeker eens kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kans bestaat ook dat je zowel de Windows MSN Live hebt maar ook de Windows Messenger dat ook aangemeld is, en dan krijg je dezelfde boodschap.

Best toch een Hijackthis logje laten lopen ( kijk even in de spyware topics voor meer info! )

mvg

m4TTi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast petervd1979

Ik ben het stappenplan van de hijackthis-site al aan het doornemen. Bij ad-aware werden er 23 schadelijke bestanden gevonden. Ben nu bezig om een trojanscanner te downloaden. Hierna zal ik een hijack-log maken en hier neer zetten. Ben wel een leek dus ik hoop dat de informatie genoeg zal zijn om me verder te helpen.

Met vr. gr.

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast Delusion

Heb je tot op heden nog de melding gehad dat je op twee locaties was aangemeld en hebt u HiJackThis al laten draaien? Met Windows Live Messenger kunt u inderdaad op meerdere locaties aanmelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.