Ga naar inhoud

outlook express

Sarah

Aanbevolen berichten

hoi zubrrr,

ik heb even de foutmelding opgezocht:

Als u in Outlook 2002 een e-mailbericht probeert te verzenden of te ontvangen, wordt een foutbericht van de volgende strekking weergegeven: Fout 0x800ccc0f: De verbinding met de server is onderbroken.

Oorzaak

Dit probleem kan optreden als op uw computer een antivirusprogramma met e-mailbeveiliging actief is waarmee e-mail wordt gecontroleerd zodra deze binnenkomt van uw POP-server (Post Office Protocol).

Oplossing

U kunt dit probleem oplossen door het antivirusprogramma met e-mailbeveiliging uit te schakelen en vervolgens de naam van de POP-server handmatig toe te voegen in het dialoogvenster E-mailaccounts in Outlook. Ga als volgt te werk om de instelling van de POP-server handmatig toe te voegen:

1.Start Outlook.

2.Klik in het menu Extra op E-mailaccounts.

3.Klik op Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen en klik op Volgende.

4.Klik in het dialoogvenster E-mailaccounts op Toevoegen.

5.Klik op POP3 en klik op Volgende.

6.Typ de juiste gegevens voor uw POP3-e-mailserver en klik op Volgende.

7.Klik op Voltooien.

mocht dit niet werken of als dit niet de oorzaak zou kunnen zijn, post even een bericht opnieuw en dan zoek ik even verder

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg geregeld een foutmelding 0x800ccc0f.

wat is het probleem .

nochtans is dit probleem niet altijd.

ik krijg dan wel berichten binnen maar dan in het veelvoud.x2,x3etc.

dik vervelend. wie kan mij helpen .

dank u voor diegene die dat kan oplossen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.