Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb dus een abonnement bij scarlet en zit momenteel (in afwachting voor 20Mb/s) met een verbinding van 6Mb/s, als ik dus testen en dergelijke doe op het internet zou ik normaal moeten kunnen downloaden tegen 1,..Mb/s

Bij het downloaden van (eender welk) bestand krijg ik nu nog maar een max snelheid van 100Kb/s zelfs op youtube een clip kijken duurt minuten voor het geladen is :-s

btw: vroeger had ik bij scarlet een verbinding van 3,3Mb/s en dan kon ik downloaden tegen 380Kb/s :-s

Kan iemand mij misschien zeggen wat er mis zou zijn?

Mvg

Geplaatst:

Waarschijnlijk zit je op de download limiet.

Dan komt je in de trage methode.

Dan is ook normaal dat het langzaam gaat.

De snelheid van downloaden wordt in principe bepaald door de tegenpartij en niet door uw internetverbinding. Ik heb abonnement bij Telenet en kan nogal snel downloaden maar dit hangt allemaal van de tegenpartij. Meestal download ik indien goed gaat tegen 1,3 mb/s. De record die ik tot nu toe heb gehaald is 650 mb in 3 seconde.

Ik dacht eerst dat er iets niet klopt maar het was wel degelijk waar.

Ik gebruik geen download programma.

Geplaatst:
Waarschijnlijk zit je op de download limiet.

Dan komt je in de trage methode.

Dan is ook normaal dat het langzaam gaat.

De snelheid van downloaden wordt in principe bepaald door de tegenpartij en niet door uw internetverbinding. Ik heb abonnement bij Telenet en kan nogal snel downloaden maar dit hangt allemaal van de tegenpartij. Meestal download ik indien goed gaat tegen 1,3 mb/s. De record die ik tot nu toe heb gehaald is 650 mb in 3 seconde.

Ik dacht eerst dat er iets niet klopt maar het was wel degelijk waar.

Ik gebruik geen download programma.

Wel ik sta ook niet op een limiet want ik heb 100Gb en ik hou da dus goed in het oog, van als ze mijn abonnement hebben verandert van 3 naar 6 Mb/s gaat alles trager :-s, laden van pagina's, downloaden, ... daarom dat ik het raar vindt, ik heb een snellere verbinding en alles gaat trager :-s

Geplaatst:
Dat is iets anders dan wat ik dacht.

waarschijnlijk is het iets anders:

Download

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Zet hier dat logje aan je volgende bericht.

Bij Vista moet je eerst met rechterknopmuis klikken op Hijackthis en run as administrator.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 1:13:13, on 1/06/2009

Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16827)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE

C:\Program Files\Intel\IDU\iptray.exe

C:\Program Files\TerraTec\Cinergy 400 TV\TTTVRC.exe

C:\WINDOWS\Mixer.exe

C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb09.exe

C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe

C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe

C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe

C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe

C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe

C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe

C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe

C:\Program Files\InterVideo\WinDVR\WinScheduler.exe

C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe

C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe

C:\Program Files\Common Files\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE

C:\Program Files\Intel\IDU\awServ.exe

C:\Program Files\DU Meter\DUMeterSvc.exe

C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe

C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\Program Files\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe

C:\Program Files\BitLord\BitLord.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

C:\Program Files\Java\jre6\bin\jucheck.exe

C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe

C:\Program Files\MSN Messenger\usnsvc.exe

C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe

C:\Program Files\TerraTec\Cinergy 400 TV\TerraTV App.exe

C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe

C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = MSN | Hotmail | Messenger | Nieuws, entertainment, concerten, video, sport, lifestyle, auto en nog veel meer, dat is MSN !

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = MSN.com

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Live Search

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Live Search

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = MSN.com

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen

O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll

O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll

O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll

O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [ipTray.exe] "C:\Program Files\Intel\IDU\iptray.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [TerraTec Remote Control] C:\Program Files\TerraTec\Cinergy 400 TV\TTTVRC.exe

O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install

O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb09.exe

O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [DeviceDiscovery] C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe

O4 - HKLM\..\Run: [nod32kui] "C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe" /WAITSERVICE

O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe

O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [igfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe

O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe

O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun

O4 - HKCU\..\Run: [RGSC] C:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe /silent

O4 - HKCU\..\Run: [DU Meter] C:\Program Files\DU Meter\DUMeter.exe

O4 - HKCU\..\Run: [EA Core] "C:\Program Files\Electronic Arts\EADM\Core.exe" -silent

O4 - HKCU\..\Run: [steam] "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -silent

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Lokale service')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe

O4 - Global Startup: InterVideo WinScheduler.lnk = C:\Program Files\InterVideo\WinDVR\WinScheduler.exe

O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe

O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe

O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000

O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll

O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204

O16 - DPF: {D0C0F75C-683A-4390-A791-1ACFD5599AB8} (Oberon Flash Game Host) - http://gamenextfr.oberon-media.com/Gameshell/GameHost/1.0/OberonGameHost.cab

O18 - Protocol: bwfile-8876480 - {9462A756-7B47-47BC-8C80-C34B9B80B32B} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\GAPlugProtocol-8876480.dll

O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll

O23 - Service: Admin Works Agent X8 (AWService) - OSA Technologies Inc., An Avocent Company - C:\Program Files\Intel\IDU\awServ.exe

O23 - Service: DU Meter Service (DUMeterSvc) - Hagel Technologies Ltd - C:\Program Files\DU Meter\DUMeterSvc.exe

O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe

O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe

O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logitech\Bluetooth\LBTServ.exe

O23 - Service: NOD32 Kernel Service (NOD32krn) - Eset - C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

O23 - Service: VNC Server Version 4 (WinVNC4) - RealVNC Ltd. - C:\Program Files\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe

--

End of file - 9126 bytes

Zo dit is het ;-)

Geplaatst:

Start Hijackthis opnieuw. Voor Vista gebruikers moet je met rechtermuisknop op “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator". Klik pop “Do a system scan only”.

Wat hier onder staat selecteren en op “Fix Cheched klikken om te verwijderen:

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware).

Installeert mbam-setup.exe door op te klikken.

Let op bij installatie dat Update Malwarebytes' Anti-Malware is geselecteerd.

Start Malwarebytes' Anti-Malware.

Klik daarna op "Voltooien".

Deze programma zal eerst updaten indien nodig.

Indien u geen update hebt geselecteerd dan eerst op update klikken.

Klik nu in de tab Scanner

Kies Snelle Scan.

Het scannen kan een tijdje duren en wacht tot de scan voltooid is.

Klik op OK

Bekijk Resultaten

Selecteert alles wat je ziet en daarna klikken op Verwijder geselecteerde

Daarna krijgt u een log die ook bewaard wordt.

Het kan zijn dat MBAM moeilijk heeft om bepaalde bestanden te verwijderen.

Klik op OK

Er wordt dan gevraagd om de computer op te starten.

Doe dat.

Zet hier de log door op tab Logs te klikken.

Ik merk wel dat u VNC draait.

Geplaatst:
Start Hijackthis opnieuw. Voor Vista gebruikers moet je met rechtermuisknop op “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator". Klik pop “Do a system scan only”.

Wat hier onder staat selecteren en op “Fix Cheched klikken om te verwijderen:

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware).

Installeert mbam-setup.exe door op te klikken.

Let op bij installatie dat Update Malwarebytes' Anti-Malware is geselecteerd.

Start Malwarebytes' Anti-Malware.

Klik daarna op "Voltooien".

Deze programma zal eerst updaten indien nodig.

Indien u geen update hebt geselecteerd dan eerst op update klikken.

Klik nu in de tab Scanner

Kies Snelle Scan.

Het scannen kan een tijdje duren en wacht tot de scan voltooid is.

Klik op OK

Bekijk Resultaten

Selecteert alles wat je ziet en daarna klikken op Verwijder geselecteerde

Daarna krijgt u een log die ook bewaard wordt.

Het kan zijn dat MBAM moeilijk heeft om bepaalde bestanden te verwijderen.

Klik op OK

Er wordt dan gevraagd om de computer op te starten.

Doe dat.

Zet hier de log door op tab Logs te klikken.

Ik merk wel dat u VNC draait.

Dit is het logbestand, ik heb wel niets moeten verwijderen?

Malwarebytes' Anti-Malware 1.37

Database versie: 2207

Windows 5.1.2600 Service Pack 2

1/06/2009 19:11:08

mbam-log-2009-06-01 (19-11-08).txt

Scan type: Snelle Scan

Objecten gescand: 100607

Verstreken tijd: 12 minute(s), 5 second(s)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0

Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0

Registersleutels geïnfecteerd: 0

Registerwaarden geïnfecteerd: 0

Registerdata bestanden geïnfecteerd: 0

Mappen geïnfecteerd: 0

Bestanden geïnfecteerd: 0

Geheugenprocessen geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Registersleutels geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Registerwaarden geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Registerdata bestanden geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Mappen geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Bestanden geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.