Ga naar inhoud

Computer op cpu van server draaien

Gast DBke

Aanbevolen berichten

Beste forumers,

Ik zou graag weten of je je pc kan aansluiten op een server zodat je de CPU en RAM van die server kan gebruiken op je pc? (dus de server eigenlijk niet gebruiken waarvoor het dient.)

En als het kan, hoe dan?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry,

Wel, stel, ik stel een pc samen, neem nu simpelweg een dualcore 2Ghz met 2 GB RAM.

Dan koop ik nog een server met quadcore 3Ghz en 20GB RAM.

Kan ik dan op mijn pc die server aansluiten, zodat ik eigenlijk 6 cores heb en 22 GB RAM?

M.v.g.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is er dan misschien enige mogelijkheid om daar toch gebruik van te kunnen maken?

Je kan toch 2 computers aan elkaar koppelen zodat het 1 computer is, en een server is een computer.. als ik me niet vergis :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar zover ik weet over servers als je 2 pc's met elkaar verbind kun je elkaar snelheid niet overnemen in tegendeel zelfs is het zo dat het juist langzamer gaat zoals een server op school word alleen maar slomer.

Dus ik denk dat het tog wel onmogelijk is omdat het met elkaar te verbinden met een goeie snelheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.