Ga naar inhoud

NFSU 2 doet het niet online

athlon

Aanbevolen berichten

! voor alle duidelijkheid : dit is geen illigale kopie ! dit is een via winkel aangekocht spel.

Need For Speed underground 2

single player werkt alles , maar als ik online wil gaan zegt ie enkel "connecting... " en niets anders

firewall is het niet

door wat kan dit komen ?

(heb dit al gepost , maar mijne vorige post van 2 u geleden blijkt verdwenen , of er is iets fout gegaan:viking:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je om te begingen een EA account dat je op het begin toen je het spel installeerde gevraagd werd om te installeren? zo niet dan moet je het spel terug verwijderen terug installeren en een EA account aan maken ik heb dit ook voorgehad en had jij en cd key moeten opgeven gelieven deze niet op te geven in het forum.

mvg brandon

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had al een EA account (van bij Command en conquer) en heb het spel ook zo kunnen registreren als onderdeel van de installatie , en ik moest ook CD key niet opnieuw opgeven.

Firewall is het niet want ik heb toestemming gegeven aan het programma , en ook al eens de firewall uitgeschakeld , maar het werkt niet .

het lijkt heel sterk op FW maar het is het dus niet ( denk ik toch)

kan het door Mc Affee komen ? want ik heb alleen windows firewall uitgeschakeld via bureaublad

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.