Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik heb volgend probleem bij een gebruiker (Office 2K7 Pro). Wanneer deze een bestand wil openen, crashed excel. Wanneer je eerst excel opent en het bestand opent, crasht excel ook. Als je excel opent en je wil bijvoorbeeld DDE aanvinken, blijft excel open, maar als je dan excel afsluit, crasht deze weer. Heeft iemand dit al eens voorgehad?

Alvast bedankt,

Jvuz

Geplaatst:

Even in de event viewer de application log nakijken. Met wat geluk staat daar wat meer uitleg. Ook zijn er gekende problemen met bepaalde printerdrivers van HP.

Geplaatst:

Het probleem was er al van in het begin, toen er nog geen printer geïnstalleerd was. Nu is er ondertussen enkel een samsung printer geïnstalleerd.

Jvuz

Geplaatst:
Even in de event viewer de application log nakijken. Met wat geluk staat daar wat meer uitleg.

Vind je daar iets? Trouwens over welk OS gaat het?

Geplaatst:

Bij het googlen op de foutberichten komen niet echt bruikbare oplossingen naar voor. Ik vrees dat ik je verder niet kan helpen. Ik zou zeggen herinstalleren die handel.

Geplaatst:

Als ik Office desinstalleer, is er ook nog een tool om de resten in het register te verwijderen, of kan ik dat met Ccleaner ook doen?

Jvuz

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.