Ga naar inhoud

[OPGELOST] hopeloos

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,:ciao:

Ik heb een paar vragen. Sinds kort doet mijn computer heel erg raar.

Als ik hem opstart krijg ik gelijk 2 foutmeldingen waarvan:

winlogon toepassingsfout

svchost.exe toepassingsfout

de instructie op 0x005555gf verwijst naar geheugen op 0x0000000c

als ik die foutmeldingen wegklik knalt mijn computer gelijk op BLAUW scherm :s :pcguru: en staat er :

STOP: C000021a {onherstelbare systeemfout}

Het systeemproces Windows Logon Process is onverwacht afgebroken met de status 0xc0000005 (0x00000000 0x00000000)

Het systeem is afgesloten.

Als ik die foutmeldingen negeer en me inlog kan ik wel gewoon computeren maar dan wel met 10 foutmeldingen ofzo ik zal er wat opschrijven:

-Winlogon.exe Toepassingsfout

De instructie op 0x7e39d1a7 verwijst naar geheugen op 0x00000008. De lees of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

-Generic Host Process for win32 services opgetreden dit programma is afgeloten.

-Svchost.exe Toepassingsfout

-winlogon toepassingsfout

--

voordat ik dit had had ik het virus win 32 ofzo met ook foutmeldingen maar die kon ik toen nog wegklikken en kon ik gwn computeren, maar als ik dat nu doe krijg ik dat blauwe scherm.

kort voor dit probleem stond ineens Malware Doctor op mijn computer.

Hebben jullie enig idee wat dit allemaal voorsteld.

En wat ik er tegen kan doen ?

Please I NEED HELP:bawling::bawling::bawling::bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Malware Doctor is een forse besmetting. Doe even dit :

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.