Ga naar inhoud

tv kijken via mijn pc

candise

Aanbevolen berichten

hoe kan ik via mijn laptop naar tv kijken, heb hier al enkele discussies gelezen, maar begrijp er niet al te veel van, sorry ... met laptop van mijn vriend is het gewoon een kabeltje insteken en aansluiten op tv, maar ik heb geen zo een aansluiting op mijn laptop, ik zie wel een soort van scartkabelaansluiting ... ik heb een packard bell easy note sj 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie wel een soort van scartkabelaansluiting ... ik heb een packard bell easy note sj 51

Dat dient om een monitor aan te sluiten.

Ik denk dat de enige oplossing is het kopen van een tv-kaart.(Weet niet hoe dat werkt als je thuis met digitale tv zit)

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dient om een monitor aan te sluiten.

Ik denk dat de enige oplossing is het kopen van een tv-kaart.(Weet niet hoe dat werkt als je thuis met digitale tv zit)

Jürgen

nee, heb geen digitale tv, en de laptop die mijn vriend heeft is zeker paar jaar ouder dan de mijne, en met zijn laptop werkt het wel :s is gelijk met een gewone kabel voor de distributie , zo ziet hij er toch uit dat hij die aansluit op zijn laptop

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk wil ik geen tv kijken maar kijken naar films die in mijn pc staan...

Had het dus verkeerd begrepen.:-) Je moet gewoon je laptop verbinden met de tv. Dit kan je pas doen als je grafische kaart over een tv-out beschikt.

Meer info vind je hier

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het dus verkeerd begrepen.:-) Je moet gewoon je laptop verbinden met de tv. Dit kan je pas doen als je grafische kaart over een tv-out beschikt.

Meer info vind je hier

Jürgen

ik heb een nvidia graphics maar ik vind gelijk nergens zo een ingang op mijn pc, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.