Ga naar inhoud

Help!! Snel antwoord nodig! Film probleem

Gast Supertjap

Aanbevolen berichten

Gast Supertjap

hallo,

Ik heb een filmpje gemaakt met hypercam2.

Nu wil ik een foto verkleind boven op dat filmpje zetten. zodat je mijn foto op het filmpje ziet en het filmpje gaat gewoon door.

Ik heb al de programma's Adobe Premiere en Sony Vegas zien langs komen maar daar begreep ik niets van

Graag goed, duidelijk en simpel antwoord!

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adobe Premiere en Sony Vegas behoren idd tot de top voor gewone ( privé ) filmbewerking. En als je daar niet mee kan werken er bestaan waarschijnlijk veel tutorials daarvan.

Maar normaal gezien gebruik ik Cyberlink 7, als betwijfel ik of je daar mee kan doen wat jij wilt. Dit is heel gebruiksvriendelijk en het resulstaat mag er zijn voor gewone privéfilms.

Maar als ik mij goed herinner is Adobe premier hetzelfde systeem als CS4 dus normaal gezien moet je je film invoegen en in die balken plakken naast video 1. En dan nieuwe layer maken en daarin je foto invoegen en uitrekken gedurende de duur dat je wilt. Die nieuwe layers staat rechts of misschien heb je onderaan wel een balk picture/photo (Onder video1/2 audio 1/2. )

Mvg,

Niels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Supertjap

Bedankt voor je reactie.

Ik heb dit zelf ook al bedacht maar foto's kunnen niet worden geimporteerd (voor zover ik weet)

Als jij een manier weet hoe dit wel kan hoor ik het graag!

Groetjes,

Supertjap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Supertjap

Allereerst; sorry voor het dubbelposten maar het is erg dringend.

hallo,

Ik heb een filmpje gemaakt met hypercam2.

Nu wil ik een foto verkleind boven op dat filmpje zetten. zodat je mijn foto op het filmpje ziet en het filmpje gaat gewoon door.

Ik heb al de programma's Adobe Premiere en Sony Vegas zien langs komen maar daar begreep ik niets van

Graag goed, duidelijk en simpel antwoord!

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelposten gaat je probleem niet sneller oplossen hoor, integendeel.

Ik heb de 2 dus samengezet.

Zelf houd ik mij niet bezig met filmbewerking en daarom laat ik het antwoorden aan anderen over.

Blijkbaar hebben de flim editors zo hun beperkingen waardoor het niet mogelijk is om te doen wat jij wil.

Sorry dat we niet kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.