Ga naar inhoud

Windows Mediaplayer - Geluid niet hard genoeg

Aanbevolen berichten

Gast microwave
Geplaatst:

Kent er iemand een manier om mijn geluid van mijn computer te versterken?

Ik gebruik een laptop met vista, en zelfs als ik alles op het hardste zet (zowel systeem als windows media player) dan vind ik niet dat het echt luid is.

Nu begrijp ik dit, aangezien de luidsprekers van de laptop er ook niet voor gemaakt zijn, maar! ik heb ook een hoofdtelefoon zonder volumeregelaar op de hoofdtelefoon zelf, met als gevolg dat ook het geluid daar op het allerhardste niet echt luid is.

Dus, korte samenvatting:

Probleem: Het geluid niet luid genoeg, zelfs als mediaplayer en het systeemgeluid zelf al op maximum staan.

Bestaan er plug-ins voor mediaplayer om het geluid nog meer te versterken? Of kent er iemand een programma om algemeen het geluid van je PC te versterken?

Gast microwave
Geplaatst:
Probeer eens met de drivers voor je geluidsysteem te updaten.

Heb ik gedaan, maar er zijn geen nieuwere updates beschikbaar.

Een ander idee?

20kzzhh.jpg

Gast microwave
Geplaatst:
Je rechts onderaan op icoontje de volume extra bijstellen.

Bij configuratiescherl / geluiden kan je ook nog regelen / geavanceerd hebt je nog keuze.

Staat allemaal op het hoogste! En dat is inderdaad al vrij luid voor mn speakers, maar zoals ik zei, ik draag een hoofdtelefoon, daarom wil ik het harder. En op de hoofdtelefoon is er zelf geen volumeregelaar..

Gast microwave
Geplaatst:
Van computer naar versterker en dan naar hoofdtelefoon is een mogelijkheid maar gezien u een laptop hebt is dat niet vanzelfsprekend. Het zou iets klein moeten zijn.

Ja, liefst iets softwarematig natuurlijk

• 1 maand later...
Geplaatst:

Blijkbaar ben ik u uit de oog verloren.

Mijn verontschuldiging hiervoor.

Laatst was in de bios van mijn laptop

Daar kan je ook de volume van de luidspreker verhogen.

Ik kan dat niet horen want ik ben doof.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.