Ga naar inhoud

mutimedia bestanden 'versnellen'

Aanbevolen berichten

Hey, mensen die het digitale tekenprogramma OpenCanvas kennen weten wel wat 'Save Event' is, zo niet zie deze link:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JfvZxhetjl4]YouTube - wings Open Canvas event[/ame]

Bij 'save event' sla je dus de stappen van je werk op in 'versnelde' versie.

Nu is hier mijn probleem: nadat ik een event had opgeslagen van één van mijn tekeningen, opende ik een WMA bestand en dat hele bestand 'versnelde' en ik kreeg geen geluid. Hetzelfde bij youtube-filmpjes, filmpjes op google-video, Itunes etc... Alle multimediabestanden op mij pc 'versnellen' mmet het gevolg dat ik ook geen geluid heb.

Ik heb mijn PC wel 3 keer opnieuw opgestart en heb al mijn Opencanvas events die ik heb opgeslagen verwijderd. Nu kan het ook zijn dat het niets met OpenCanvas heeft te maken en dat mijn pc gewoon raar doet. Ik heb hier echt geen verstand van (daarom ben ik hier), is er iemand die mij zou kunnen helpen?

Alvast héél erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.