Ga naar inhoud

Grote C:/windows directory

mr45757

Aanbevolen berichten

XP of Vista??

Daar staan ook alle bestanden en loggings in van je windows updates. Deze staan wel verborgen. Na een correcte iinstallatie van de updates heb je die bestanden eigenlijk niet meer nodig en mag je ze verwijderen.

In XP kan je die verwijderen met dit tooltje http://www.pc-helpforum.be/attachments/f167/2037d1242182070-windows-installer-bestanden-xp_remove_hotfix_backup.zip

Het zou kunnen dat het ook werkt voor Vista maar dat heb ik niet getest.

Gebruik met Vista is op eigen risico.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ook nog een andere schijf hebt dan moet je eens met de rechtermuis op mijn documenten klikken en dan zie je hoe groot het is.

Misschien zit daar enorm veel bestanden.

Die kan je best overzetten naar een andere schijf.

46 GB is niet zo groot als je Vista en al uw programma 's en al uw documenten in c: zet.

Mijn documenten map zelf moet je laten staan.

Alleen gegevens verplaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweezie Wabbit,

Verkeerd begrepen.

Dan is zelfs met update 46 GB wel enorm groot.

De mijne is met update slechts 3,9 GB

Waarschijnlijk heeft die een map zitten die daar niet daar hoort.

mr45757

Kan je misschien een screen maken van windows map.

Dan kunnen we misschien zien welke mappen daar niet thuis hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het tooltje van een andere locatie gedownload. Nu werkt het, maar helaas weinig verbetering.

Als ik C:/windows eigenschappen bekijk is het ongeveer 46GB. Als ik de inhoud van C:/windows selecteer (incl. verborgen bestanden) is het maar 4GB. Kan het zijn dat deze sectie erg gefragmenteerd is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het tooltje van een andere locatie gedownload. Nu werkt het, maar helaas weinig verbetering.

Ik heb het veel belovende tooltje ook van een andere locatie moeten downloaden maar het heeft bij mij ook niks gevonden.

Ik denk dat je met CCleaner meer succes gaat hebben. De Tijdelijke intenet bestanden staan standard ook op je C: partitie en dat kuis je op met CCleaner. Zijn er meerdere gebruikers van je pc dan moet elke gebruiker ook CCleaner gebruiken.

Of gebruik http://users.skynet.be/gv_soft/Programmas/GV_Temps.exe, dat tooltje ruimt de tijdelijke bestanden maar wel voor alle gebruikers tegelijker tijd. Wel aanloggen als administrator.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.