Ga naar inhoud

[OPGELOST] hjt's wat zijn ze wat doen ze

Aanbevolen berichten

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een tip die altijd kan toegepast worden en zeker bij problematische (her)installaties.

Na het verwijderen best je register opruimen met CCleaner voordat je een (her)installatie doet.

Na het verwijderen blijven er soms nog sporen achter in het register die een nieuwe installatie in de war schoppen of waardoor de problemen blijven na een herinstallatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zal ik die ook maar is downloaden

ik heb nu op mijn pc staan everest speedfan hihackthis en dan ccleaner zo dat dan miss niet wat te veel worden?

wil je even is een snelkoppeling op het forum plaatsen dan ga ik het met ccleaner opkuisen en dan ga ik opnieuw hijachthis instaleren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]2207[/ATTACH] ik moet via gsm een bericht steuren

en ik ontvang dan een code maar die code werkt niet ik denk beter dat ik dit alles met rust laat tot dat ik echt is problemen krijg met de pc er komen altijd langs alle kanten problemen

ik denk dat ik die problemen aantrek :D

post-8343-1417703833,4807_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha oeps ik had niet via mirrorsites gedownload

maar ik heb de ccleaner nu

ik heb hijackthis voleedig verwijdert via software ik heb de ccleaner laten werken en ik heb hijackthis terug ge download en hij doet het niet steeds de zelfde probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.