Ga naar inhoud

[OPGELOST] IE probleem

rob

Aanbevolen berichten

Hello , Nieuwe pc laptop Acer , windows Vista -IE 8 :D

Wat heb ik gedaan xD Mijne goede oude XP afgevoerd --heb daar al dik spijt van !!

Het probleem is IE 8 --bij veel sites word IE gewoon afgesloten --( zie bijlage ) heb al sommige help tips van windows uitgevoerd --niets lijkt te helpen !!

Alle upgrades voor IE 8 zijn uitgevoerd !!

Is er een mogelijkheid om IE 8 te verwijderen -- en zou een nieuwe download ervan het probleem oplossen ??

Ik kan wel surfen met firefox zonder problemen --maar ik was gewoon de twee te gebruiken -- Grrrr Windows :s

MVG

Rob

pc_sampleError1.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet Explorer 8 is normaal geïnstalleerd als update. Volgens Microsoft zelf zou je het zo moeten kunnen oplossen :

1. klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Programma's en klik vervolgens op Programma's en onderdelen.

2. Klik in het linkerdeelvenster op Geïnstalleerde updates weergeven.

3. Selecteer Internet Explorer en klik op Verwijderen. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

4. Volg de instructies op het scherm om Internet Explorer 8 te verwijderen.

5. Start Windows opnieuw op als u klaar bent.

Opmerking

• Als u Internet Explorer 8 hebt verwijderd omdat u een oudere versie had of Internet Explorer 8 niet goed werkte, kunt u het programma weer installeren na stap 5.
  • Als u Internet Explorer 8 niet opnieuw installeert, wordt teruggekeerd naar de vorige versie, Internet Explorer 7 en de cumulatieve updates voor Internet Explorer 7 die op uw computer stonden voordat u Internet Explorer 8 installeerde. Voer WindowsUpdate uit om te controleren of u over de allernieuwste updates voor Internet Explorer 7 beschikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.