Ga naar inhoud

medion laptop start niet naar behoren op

rhonion

Aanbevolen berichten

Indien de topicstarter niet over de juiste kennis beschikt om bijv. een videokaart op te schonen, dan is het wijs om dit te laten. Dan raadt ik aan om alsnog een expert zoals een computerwinkel of dergelijke er naar te laten kijken.

Tjoepke je mag best modje zeggen maar dit wordt denk ik niet overal geaccepteerd. Houd het een beetje normaal aub :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien de topicstarter niet over de juiste kennis beschikt om bijv. een videokaart op te schonen, dan is het wijs om dit te laten. Dan raadt ik aan om alsnog een expert zoals een computerwinkel of dergelijke er naar te laten kijken.

ben ik van plan

Tjoepke je mag best modje zeggen maar dit wordt denk ik niet overal geaccepteerd. Houd het een beetje normaal aub :)

het is nog altijd beter dna als hij moddertje zou zeggen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie niet in wat er mis daarmee is en blijkbaar wil je deze discussie openbaar voeren en al wordt dit ook niet bij iedereen geaccepteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.