Ga naar inhoud

[OPGELOST] geluid

steffy

Aanbevolen berichten

de harde schijf van mijn pc is geformatteerd en er is windows terug opgezet,maar nu heb ik dus geen geluid meer. ik moet da blijkbaar installeren,maar heb daar nooit een cd ofzo van gehad. wie kan me aub helpen. ben ten einde raad

thx steffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gezocht,maar vind die cd dus niet,wat ik dacht.als je je pc geformatteerd hebt en je zet er terug windows op staat er het geluid dan automatisch op? of moet je dat ook appart installeren? want daar heb ik ook geen cd van.

mvg,

stephanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Everest.

Start Everest en kijk bij computer naar overzicht.

Bij moederbord staat de moederbordnaam en bij multimedia staat de geluidskaart.

Als de naam van de geluidskaart als link is aangegeven kan je er op klikken en dan kiezen voor besturingssoftware download (driver download). Everest gaat dan zoeken naar de nieuwste drivers en deze downloaden. Je moet deze dan misschien zelf nog installeren, of misschien doet everest de installatie ook wel; dat weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reactie gekregen via PM.

heb het programma geinstalleerd,heb op geluidskaart geklikt voor besturingssoftware,maar dat vind die ni op internet.wat moet ik nu doen?

er sttat contact op die aansluiting,maar er komt gewoon geen geluid uit mijn boxen(die zitten in mijn scherm ingebouwd)

Geef dan maar gewoon de naam en de gegevens die Everest opgeeft voor je geluidskaart. Dan zoeken we zelf wel op het www

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.