Ga naar inhoud

[OPGELOST] ik kan internetpagina's niet openen

nicola

Aanbevolen berichten

Dat gaan we vanavond ook allemaal doen!Wat is nu het beste virusssysteem om dit soort problemen te voorkomen. En wat kan ik er verder aan doen om de pc het beste te beschermen tegen dit soort rotzooi?

In ieder geval al erg bedankt voor je hulp!

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je logjes meen ik te zien dat je AVG gebruikt, klopt dit?

Heb je de nieuwste versie 8.5?

Dan zit je wel goed. Ik heb die ook al lang en nog nooit last mee gehad en sinds er een anti-spyware module in zit, vind spybot ook niks meer. Dat werkt dus ook naar behoren.

De beste bescherming is meestal je gezond verstand gebruiken en verder je laten bijstaan door AVG.

Als het dan toch nog fout gaat, dan is PCH er nog :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die combofix verwijderen zoals boven lukt niet......nu heeft vanmorgen wel mijn AVG scanner weer zijn werk gedaan en een gedeelte er misschien afgegooid??

Andere opties op het programma te verwijderen?

Thanx!

---------- Post added at 16:43 ---------- Previous post was at 16:42 ----------

In je logjes meen ik te zien dat je AVG gebruikt, klopt dit?

Heb je de nieuwste versie 8.5?

Dan zit je wel goed. Ik heb die ook al lang en nog nooit last mee gehad en sinds er een anti-spyware module in zit, vind spybot ook niks meer. Dat werkt dus ook naar behoren.

De beste bescherming is meestal je gezond verstand gebruiken en verder je laten bijstaan door AVG.

Als het dan toch nog fout gaat, dan is PCH er nog :-)

Ja inderdaad ik heb AVG welke elke dag om 08.00u een uitgebreide scan doet.En de nieuwste versie want die heeft ie zelf gedownload.

Dit is eigenlijk voor het eerst dat er echt iets aan de hand is in 4 jaar dus ik mag niet klagen!

Dank je wel voor de tip!

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Combofix nu helemaal van je PC ?

In de lijst programma's komt hij niet meer voor, maar via het start, uitvoeren gedeelte lukte het niet.

Dus hopelijk is het er af. Nog andere ideeen hoe ik het kan vinden en eventueel verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een veel gemaakte fout hierbij is het overslaan van de spatie voor de slash : dus combofix /u ipv combofix/u. Mogelijk was dat de oorzaak dat je niet kon verwijderen.

Nee, ik heb die spatie goed zien staan en ook gebruikt.

Hopelijk is alles er nu af, bedankt weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.