Ga naar inhoud

Pc start niet

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb hier een van mijn pc's staan als ik hem aansluit op de voeding doet hij eerst niets en start dan opeens alle ellementen op.

Echter hoor ik geen bios biep wat hij vroeger wel deed en hoef ik niet eens op de aanleg knop te drukken.

De processorkoeler draait , voeding draait, Harde schijf draait, maar geen beeld en geen controle over cd lezers.

Ik ben ten einde raad wat ik hiermee zou moeten doen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermoedelijk een defect aan het moederbord.

Als je zelf niks afkent van hardware en pc bouwen, breng je de pc best naar een winkel om het te laten nazien en herstellen.

ik heb enige kennis van hardware en pc bouwen, dus ja ik kan gerust stappen ondernemen om een poging te doen tot herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk om te beginnnen met een voltmeter al eens na of er stroom staat op u kabel, als er wel stroom op sta ga dan verder met nakijken, volg gewoon de draad tot je ergens komt waar er geen stroom doorloopt, dan weet je al waar het probleem zit ;)

grtz

welke kabels zou ik moeten testen deze naar de voeding of vanbinnen in het pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.