Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hang de volgende keer de afbeelding als bijlage aan je bericht ipv ze erin te plakken.

Het beeld is nogal onduidelijk in de linker bovenhoek maar als ik het goed gezien heb staat er iets als memory management.

Krijg je dit als er veel toepassingen tegelijk open staan of ook als er weinig of niks open staat?

XP of Vista?

Heb je al een geheugencontrole gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal volgende keer de afbeelding in bijlage zetten ;)

Zoals ik al zei: het gebeurt eigenlijk op vrij onregelmatige basis; tijdens het gamen ofzo maar ook als ik in word een briefje typ... dus het is niet te linken aan overbelasting denk ik. Volgens mij is er iets mis met het geheugen maar dit is "uitvoerig" getest in de winkelen zij beweren dat er niets mis mee is...

Ik werk met windows vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik met de rechter muisknop op mijn (deze) computer en kies dan eigenschappen.

Ga naar de tab geavanceerd en klik bij prestaties op instellingen.

Ga weer naar geavanceerd en klik dan onderaan bij virtueel geheugen op wijzigen.

Selecteeer de 2de optie, laat het systeem ... en klik dan op instellen (set).

Sluit de vensters af met de OK knop.

Herstart je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de instellingen voor het wisselbestand zetten dat windows zelf de grootte ervan bepaalt. Misschien dat dat helpt.

In theorie niet, omdat Windows zelf een waarschuwing zal geven als er onvoldoende geheugen is en hij ook een oplossing zal bieden.

Die foutmelding kan veel oorzaken hebben:

Heb je onlangs geheugen veranderd op in je computer?

Heb je onlangs een stroom onderbreking gehad?

Heb je onlangs nieuwe drivers geïnstalleerd of hardware, zoals een beeldkaart?

Kan je eens kijken naar je geheugen latjes? Zijn die soms niet aan vervanging toe? Je gebruikt toch de zelfde type geheugenlatjes indien je meerdere gebruikt?

Probeer eens je bios te updaten

Probeer eens je Windows te herstellen: A Stop error occurs, or the computer stops responding when you try to start Windows Vista

Probeer eens indien je dit kan en hebt een andere geheugen latje.

Probeer eens een nieuwe driver voor je beeldkaart.

Staat je windows op automatische updates binnenhalen voor vista. > klik start en wijs alle programma's aan > Windows Update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.