Ga naar inhoud

downloaden

miekebram

Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik heb een probleem met het downloaden van internetexploder 8 als ik hem download krijg ik de volgende tekst in beeld Kan entrypoint van procedure SHReg Get ValueW niet vinden in DLL. bestand SHL.Wapi.dll ik heb zelf nu windows xp graag een simpel antwoord niet veel verstand van computers ik hoop dat iemand begrijp wat ik bedoel graag snel antwoord wandt iedere keer als ik mijn hyves aanzet krijg ik het verzoek om exploder 8 te installeren Gr Mieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal ik heb een probleem met het downloaden van internetexploder 8 als ik hem download krijg ik de volgende tekst in beeld Kan entrypoint van procedure SHReg Get ValueW niet vinden in DLL. bestand SHL.Wapi.dll ik heb zelf nu windows xp graag een simpel antwoord niet veel verstand van computers ik hoop dat iemand begrijp wat ik bedoel graag snel antwoord wandt iedere keer als ik mijn hyves aanzet krijg ik het verzoek om exploder 8 te installeren Gr Mieke

Als er echt exploDer staat, zou ik het zeker niet downloaden of installeren.

Trouwens, internet exporer 8 hoef je niet apart te downloaden of te installeren. Die krijg je normaal bij de windows updates mee geinstalleerd.

Misschien best je systeem eens volledig scannen op virussen, spyware, adware en malware.

Begin met een virusscan en als die gedaan is, maak dan een logje met Hijackthis en dan zien we wel verder.

http://www.pc-helpforum.be/f163/hjt-logje-aanmaken-hoe-lees-het-9594/

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.