Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Internet raadplegen en gebruiken is geen probleem. Zolang je maar geen pagina van adobe probeert te raadplegen.

Vanaf het ogenblik dat je naar adobe.be wil surfen, krijgen we een netwerk-timeout.

We hebben netwerk op kantoor met firewall en Belgacom Router voor ADSL Office.

Heeft iemand ergens een tip wat ik zou kunnen doen om dit probleem te verhelpen.

Alvast bedankt,

C.

Geplaatst:

Alleen maar voor de website Adobe?

dus deze link kan je niet zien: Adobe - Reader 9

Met wat surf je? Internet Explorer of Firefox?

Probeer dit eens:

Macromedia Shockwave en Macromedia Flash verwijderen

  1. Sluit alle geopende toepassingen af.
  2. Wijs Instellingen aan in het menu Start op de taakbalk en klik op Configuratiescherm.
  3. Dubbelklik in het Configuratiescherm op Internet-opties.
  4. Op het tabblad Algemeen in het dialoogvenster Internet-opties klikt u op Instellingen onder Tijdelijke Internet-bestanden.
  5. Klik op Objecten weergeven in het dialoogvenster Instellingen.
  6. Als in het dialoogvenster Gedownloade programmabestanden een Shockwave-item wordt weergegeven in de lijst Programmabestand, klikt u hierop met de rechtermuisknop en klikt u op Verwijderen in het snelmenu.
    Het volgende bericht wordt weergegeven: Shockwave item zal permanent worden verwijderd.
    Wilt u doorgaan?
  7. Klik op Ja.
  8. Herhaal stap 6 en 7 voor elk Shockwave-item in de lijst.
  9. Klik op Sluiten in het menu Bestand.
  10. Klik in het dialoogvenster Instellingen op OK.
  11. Klik in het dialoogvenster Eigenschappen voor Internet op OK en sluit het Configuratiescherm.

Herstart de computer:

  1. Start Windows Verkenner.
  2. Ga naar de volgende map: station:\Windows\System\Macromed
    waarbij station het station is waarop Windows is geïnstalleerd, Windows de map is waarin Windows is geïnstalleerd en System de map System in Windows 9x is.
  3. Klik met de rechtermuisknop op de map Macromed en klik op Verwijderen in het snelmenu.
  4. Klik in het bericht Verwijderen van map bevestigen op Ja.
  5. Sluit Windows Verkenner en start de computer opnieuw op.
  6. Installeer Macromedia Shockwave en Macromedia Flash opnieuw. U kunt de Macromedia Shockwave Player en Macromedia Flash Player verkrijgen bij Macromedia op de volgende website:Adobe (Adobe)

Werk het nog niet?

Open internet Explorer en druk alt in en tergelijk klik Extra aan > Internet opties > Geavanceerd > Opnieuw instellen > Toepassen > OK > sluit > herstart de computer

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.