Ga naar inhoud

media opslag verwijderen in Vista

reddevel

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met het verwijderen van usb-mediaopslag zoals usb-sticks en Gps toestel en dit enkel in Vista de ene is Vista Ultimate 32-bits en het andere systeem Vista Home Premium 64-bits, XP geen probleem. Wanneer ik deze opslag wil ontkoppelen en ik klik op hardware verwijderen de procedure volg door te selecteren welke ik wil ontkoppelen eenmaal hij aangeeft "kan veilig verwijderd worden" en ik trek de usb-stick uit de pc kan krijg ik toch nog de bib-toon waarmee hij dan ook aangeeft dat ie eigenlijk niet ontkoppeld mocht worden (dus nog in werking was) met het gevolg dat ik bij de volgende aansluiting van de usb-stick helemaal niet kan afsluiten en de pc moet afsluiten om hem af te koppelen. Is hier een oplossing voor want ik heb al meerder dingen hierover gelezen op internet maar vindt nergens de oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik heb 2 opties:

Klik op start > configuratie scherm > Klassie weergave > Energiebeheer > Klik waar het blauwe bolletje staat op: Dit schema wijzigen > Geavanceerde instellingen > USB instellingen > klik op + > en nog een op + > Instelling: en kies "uitschakelen"

Optie 2:

Klik start en klik rechts op "computer" en kies eigenschappen > klik op tabblad: "geavanceerde systeem instellingen" > Klik op tabblad "hardware" > en vervolgens op apparaat beheer > zoek in de lijst naar: "usb poorten" (Universal Serial Bus-controllers) > Klik rechts op één van die usb poorten > eigenschappen > Stuurprogramma > stuurprogramma bijwerken > Op mijn computer zoeken > Ik wil zelf kiezen uit een lijst > en klik een driver aan met 'microsoft' achteraan > installeren.

Doe dit voor andere usb poorten

Link naar reactie
Delen op andere sites

optie 1 is zo ingesteld als beschreven en optie 2 heb ik even bij de usb controllers gecontroleerd in hardware en staan nergens geen gele vraagtekens dus alles in orde. maar toch bedankt voor de tip.

Daar staat niet noodzakelijk een geel vraag teken en of iets anders want anders had ik dat wel gezegd. Nogmaals voer stap 2 uit en doe dat voor alle poorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.