Ga naar inhoud

[OPGELOST] Geen internet na automatische update

Gast daanve

Aanbevolen berichten

Hoi,

Na de automatische update van gister zitten ik en een paar huisgenootjes zonder internet. Er is wel verbinding met ons universiteitnetwerk, maar elke toepassing die verbinding nodig heeft werkt niet.

Weet iemand hier een oplossing op? Ik heb al geprobeerd de update te verwijderen.

Dank,

Daan van Everdingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor enige onduidelijkheid.

Verbinding maken met ons universiteitsnetwerk [/i]TUdelft-FTTD[/i] lukt. Maar als we een browser openen zegt hij dat de pagina niet weergegeven kan worden.

fout 105 (net::ERR_NAME_RESOLVED): De server is niet gevonden.

Bij Chrome zegt hij dat de host ontbonden wordt.

Hoop dat het zo wel te begrijpen is en dat iemand een idee heeft. Leven zonder internet begint erg sai te worden ;)

Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heeft een huisgenootje zijn updates verwijderd en doet alles het weer. Bij mij werkt dit alleen niet. Snap er echt de ballen van.

Maar heel relaxed dat je ff wilt kijken!

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet met systeemherstel de PC terug naar de situatie van woensdag ... en kijk dan eens of de verbinding terug OK is.

Dan kan je daarna de automatische updates uitschakelen of beperken tot de eigen keuze en zo ontdekken welke update de oorzaak was van je verbindingsproblemen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.