Ga naar inhoud

[OPGELOST] Openen Internet Explorer 8

Aanbevolen berichten

Wie weet een oplossing, voor het trage openen van mijn internet-sites ? Na het instaleren van Windos internet explorer 8 werkt alles veel langzamer. Met mijn vorige explorer 7 ging alles soepel en snel. Ik werk met XP.

Vast bedankt.

gr. Wanhopig Dappertje.:bawling:

EDIT : heb even een eigen onderwerp voor je geopend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is hiervoor geen oplossing.

Ik draai Vista en had ook IE8 geïnstalleerd met als gevolg dat het surfen tergend traag ging.

Ik heb toen maar IE8 ervanaf gegooid en werk nu terug met IE7 waar alles perfect draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle zekerheid kunnen we misschien eens kijken of er geen malware in het spel is (als ook IE 7 niet naar wens werkt) ?

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dappertje luistert goed, hier is het logfile. ( gebruik XP).

vast bedankt. ( heb het logje weg gedaan na je andwoord.)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 18:05:43, on 13-6-2009

Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16850)

Boot mode: Normal

Running processes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn kinderen ook zo goed luisterden, zou het hier een droom zijn :D

Slechts 1 vreemde vaststelling : een internetprovider in Jerusalem (Palestina) ??? Met welke provider werk je eigenlijk ? Jawwal.net ???

Voor de rest geen malware te bespeuren in dit log.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Kape voor je snelle reactie en hulp.

Ik ga morgen even klagen bij de provider die zoals je terecht hebt opgemerkt, in Jeruzalem zit. Er gaat hier in deze regio wel vaker iets missssss.

Heb ook vaak helemaal geen verbindig en dat licht dan ook aan hen.

Voor nu nogmaals bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestje Kape,

Ik zal toch nog even melden dat ik een andere Browser heb geinstalleerd namelijk: Coogle chrome. Het werkt eenvoudig en veel sneller dan IE 7.

Wat mij betreft is dit dus opgelost.

Nogmaals bedankt en tot de volgende vraag.

gr. Dappertje. ::ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.